Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 To år. Skikkelig forkjølet og null matlyst. Drikker masse så det er bra. Eneste hun vil spise er tørre Cheerios, is og smoothie eller grøt/smoothiepose. Hvor lenge kan de leve på dette da? Andre dagen med vegring for normal mat. Anonymous poster hash: 3e8cd...b51
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Det går fint noen dager. Bra hun drikker. Håper hun har litt å gå på fra før av. God bedring! Anonymous poster hash: d8b7e...101
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Det går fint noen dager. Bra hun drikker. Håper hun har litt å gå på fra før av. God bedring! Anonymous poster hash: d8b7e...101 Hun ligger midt på kurven så normalvektig. Hun er langt fra god og rund da. Glemte å si, hun spiste eggerøre med ost og skinke i til frokost. Etter det var det bråstopp. Takk. ❤️ Anonymous poster hash: 3e8cd...b51
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Det går ganske lenge. En ukes tid, eller to. Iallefall. La henne spise det hun har lyst på Anonymous poster hash: a7e13...f7e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Stress ned og ikke hele tiden tilby henne noe hun ikke har lyst på. Synes egentlig dette var ganske bra med mat for en syk en? Ofte vil de jo ikke ha noe som helst. Dette går jo fint i ukesvis. De spiser seg opp igjen når de er friske., Anonymous poster hash: ef6e3...a08
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Høres ikke verst ut. Ikke nødvendig å mase om mat hele tiden. Så lenge de får i seg drikke, kan du ta det med ro. Ditt barn spiser jo litt i tillegg. Anonymous poster hash: ce28f...37c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 Det kan hun leve på i månedsvis. Slapp av. Matlysten tar seg opp igjen. Anonymous poster hash: 69cc8...2ca
Sokkedyret Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Så lenge de drikker klarer de seg ganske lenge! Du merker når det ikke går bra lengre!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #9 Skrevet 31. oktober 2016 Alle mine slutter å spise når de blir syke. Drikker ok, men null mat. Etter tre-fire dager kjøper jeg Nugatti😂 Det pleier å hjelpe på matlysten 😉 Anonymous poster hash: 71d96...8c2
❤lille stjerne❤ Skrevet 31. oktober 2016 #10 Skrevet 31. oktober 2016 Synes du får i henne ganske mye forskjellig jeg, så det er ingen fare i det hele tatt. Min jente spiste ikke noe i det hele tatt på en hel uke da hun var syk en gang. Da mener jeg virkelig ikke noen ting, ikke en drue eller bit sjokolade en gang ville hun ha og legen sa at det var ingen fare.
februarprins2013 Skrevet 1. november 2016 #11 Skrevet 1. november 2016 min nekter og og spise når han er syk, men legen sier at det viktigste er og få i han nok med drikke
Gjest Antarctica Skrevet 1. november 2016 #12 Skrevet 1. november 2016 Det der høres da både sunt og næringsrikt ut. Er det fullkorn i Cheerios?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #13 Skrevet 1. november 2016 Orker ikke mase med mat når ungene er syke. Så lenge de drikker klarer de seg. Har du matlyst når du er syk? Anonymous poster hash: 8c72d...42b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #14 Skrevet 1. november 2016 Det høres ut som om du får i henne ganske greit med mat til å være syk? Fortsett å gi henne det hun vil spise, tenker jeg. Har hun vondt i halsen, kanskje? Da er det ofte lite fristende med mat. Ang. drikke er det kjempebra at hun drikker masse. Hvis hun vil ha litt "næringsrike" drikker som f.eks. eplejuice er det fint. Anonymous poster hash: 8cc9f...ad5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #15 Skrevet 1. november 2016 Det der høres da både sunt og næringsrikt ut. Er det fullkorn i Cheerios? Ja fullkorn. HI Anonymous poster hash: 3e8cd...b51
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #16 Skrevet 1. november 2016 Det høres ut som om du får i henne ganske greit med mat til å være syk? Fortsett å gi henne det hun vil spise, tenker jeg. Har hun vondt i halsen, kanskje? Da er det ofte lite fristende med mat. Ang. drikke er det kjempebra at hun drikker masse. Hvis hun vil ha litt "næringsrike" drikker som f.eks. eplejuice er det fint. Anonymous poster hash: 8cc9f...ad5 Har fått både vann og eplejuice og vann blandet. HI Anonymous poster hash: 3e8cd...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå