Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Og hun som gjorde det var vel ikke flink. Armen er kjempevond og det er en sånn stor blemme der hun tok sprøyta 🙀😿 Vil det gå over? Anonymous poster hash: 27e32...057
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Nei, det kommer aldri til å gå over Anonymous poster hash: ccc6c...235
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Nei, det kommer aldri til å gå over Anonymous poster hash: ccc6c...235 Stått opp med feil ben? Så tar du det utover meg🖕 Anonymous poster hash: 27e32...057
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg vil tro du har fått en blødning der? Det går som regel over av seg selv og er helt ufarlig. I sjeldne tilfeller kan det bli en infeksjon der, men det er veldig sjelden. Selv må jeg holde press på bomullsdotten mye lenger enn mange gjør for å slippe å få slike blødninger i etterkant. Vær også obs på at du da skal legge press på mens armen fremdeles er strak, du skal altså IKKE bøye i albuen, da det kan gjøre at det siver ut litt mer blod (fremdeles ingen krise å bøye i albuen, men det kan hos en del altså gjøre at blødningen i etterkant blir noe større). Anonymous poster hash: 7ac92...fd9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Postet litt tidlig, jeg.... om du har fått en litt større blødning så hender det at den kan legge press på nerver i armen, og det er oftest det som er årsaken til at det blir så vondt i ettertid. Men det går også over når blåmerket går tilbake. Anonymous poster hash: 7ac92...fd9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 Postet litt tidlig, jeg.... om du har fått en litt større blødning så hender det at den kan legge press på nerver i armen, og det er oftest det som er årsaken til at det blir så vondt i ettertid. Men det går også over når blåmerket går tilbake. Anonymous poster hash: 7ac92...fd9 Takk for svar. Synses bare det er merkelig, da jeg har tatt blodprøver før og aldri blitt som det er nå. Hi Anonymous poster hash: 27e32...057
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Stått opp med feil ben? Så tar du det utover meg Anonymous poster hash: 27e32...057 Du spurte og jeg svarte på spørsmålet ditt Anonymous poster hash: ccc6c...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå