Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Hvordan gjør dere som aldri har barnevakt nesten når det gjelyder dating? Har møtt en mann som har besøkt meg noen ganger etter barna er I seng. Har ganske store barn mellom 8 og 12. Den ene kvelden når klokka var rundt 10, halv 11 var han her og så film og var vel litt kyss og klem. Plutselig sto eldstemann der og klikka fullstendig. Barnet begynte og banne og ble helt fortvilet.. Hun skulle flytte ut om jeg fortsatt skulle ha besøk av han stgge der og mere triste ting ble sagt... Hva pokker skal man gjøre. Bare leve aleine og være ensom resten av livet. Har vært singel I mange år til og fra helt siden ungene var små. Blir ganske frustrert når man egentlig ikke hadde tenkt og la noen treffe han enda før jeg viste om dette er seriøst nok. Så skjer dette og eldste er helt fra seg og har sagt rundt til folk at jeg er kjæreste med han stygge der og bla bla bla til folk.. huff noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 75fcc...5af
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 For det første må du lære sønnen din å være mer høflig. For det andre må du fortelle barna at du trenger å ha en voksen å være glad i. For det tredje så ordner du BARNEVAKT og drar ut. La de se at du pynter deg og gleder deg tul date. De skal tåle det altså. Anonymous poster hash: fdecb...ce8
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Du skaffer barnevakt, du kan betale noen for å se etter ungene mens du tar en tur ut. Med så store barn kan du også ta en tur ut mens de er våkne og la de være alene hjemme. Du kan fint bruke 2 timer på å spise lunsj med noen en lørdag mens de er hjemme alene. Du kan også arrangere så barna besøker venner, avtale med foreldre til vennene deres at de kommer på besøk en ettermiddag/kveld så du får et par-tre timer barnefri Også må du snakke litt med den datteren din, sånn snakk og oppførsel er overhodet ikke akseptabelt. Anonymous poster hash: 2b519...a32
sug lut Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Herlighet, du er så nøden at du har menn på besøk med ungene tilstede? Du får nå sørge såpass til skjerming at du ikke havner i den situasjonen, det får da være grenser til kåte kjerringer.
nasse nøffen Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Hvordan gjør dere som aldri har barnevakt nesten når det gjelyder dating? Har møtt en mann som har besøkt meg noen ganger etter barna er I seng. Har ganske store barn mellom 8 og 12. Den ene kvelden når klokka var rundt 10, halv 11 var han her og så film og var vel litt kyss og klem. Plutselig sto eldstemann der og klikka fullstendig. Barnet begynte og banne og ble helt fortvilet.. Hun skulle flytte ut om jeg fortsatt skulle ha besøk av han stgge der og mere triste ting ble sagt... Hva pokker skal man gjøre. Bare leve aleine og være ensom resten av livet. Har vært singel I mange år til og fra helt siden ungene var små. Blir ganske frustrert når man egentlig ikke hadde tenkt og la noen treffe han enda før jeg viste om dette er seriøst nok. Så skjer dette og eldste er helt fra seg og har sagt rundt til folk at jeg er kjæreste med han stygge der og bla bla bla til folk.. huff noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 75fcc...5af Du har dessverre en uoppdragen og bortskjemt unge. Du har vært alene lenge, og nå kommer det en rival inn å tar din oppmerksomhet. Han bør få beskjed at det var totalt uakseptabelt, samtidig som du forstår hans reaksjon på dette. MEN han må bare finne seg i at du får mannlige bekjentskaper
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Du har dessverre en uoppdragen og bortskjemt unge. Du har vært alene lenge, og nå kommer det en rival inn å tar din oppmerksomhet. Han bør få beskjed at det var totalt uakseptabelt, samtidig som du forstår hans reaksjon på dette. MEN han må bare finne seg i at du får mannlige bekjentskaper Hun Anonymous poster hash: a6e88...573
nasse nøffen Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 Hun Anonymous poster hash: a6e88...573 å ja=))
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Selv om det var uakseptabel oppførsel er jenta stor og følte seg nok sveket pga at hun ikke var blitt fortalt noe. Hun var jo totalt uforberedt på det synet som møtte henne, og fikk sikkert sjokk. Det er ikke sikkert hun hadde reagert sånn om hun hadde fått tid til å forberede seg på en mulig kjæreste. Anonymous poster hash: cacd5...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå