Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Som er voksne egentlig? De skriver Jobs utrolig mye barnslig pjatt. Ja, jeg vet jeg ikke trenger å lese, men det er litt sånn som feks helt perfekt serien med Thomas Gjertsen. Det er helt jævlig flaut, men jeg greier ikke la være å se🙈 Anonymous poster hash: d9448...68c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har begynt en blogg og føler jeg er voksen Hehe. Skriver og legger ut kun om det jeg strikker og hekler da Anonymous poster hash: abb54...c4e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Er en småbarnspappa med 4 unger som har en blogger. Skriver om hverdagen og forskjellige sprell ungene finner på. Anonymous poster hash: 85f62...885
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Det er jo mange mamma-/pappabloggere, de er nå ganske voksne vil jeg tro. Anonymous poster hash: 3a7ad...6cf
Zolveig Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Finnes maaange Jeg har en blogg om familielivet som jeg illustrerer til. Kun for morro. Ingen selfies! Er du interessert, så skjekk ut: Morsom underholdende blogg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå