Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Vurderer å skaffe meg en slik. Men er de så sikre som de påstår? Har brukt hormonprevansjon i alle år, men vil helst slippe det lengre. Kobberspiral er ikke aktuelt, for kroppen min er ikke spesielt glad i spiraler. Noen som har erfaringer med bruk av ladycomp eller tilsvarende? Hvor trygt er det egentlig? Anonymous poster hash: 3ed2a...cf5
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har brukt både ladycomp og babycomp i over 1 år. Veldig trygt, gir utrolig mange røde dager. Har du regelmessig syklus? Anonymous poster hash: 7227f...65f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Spør han hvis du lurer på noe 😊 Anonymous poster hash: 7227f...65f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Spør han hvis du lurer på noe 😊 Anonymous poster hash: 7227f...65f Han var feil Anonymous poster hash: 7227f...65f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har brukt både ladycomp og babycomp i over 1 år. Veldig trygt, gir utrolig mange røde dager. Har du regelmessig syklus? Anonymous poster hash: 7227f...65f Røde dager = usikre? Hva er egentlig poenget da? Trodde de fleste dager var sikre, så fremt man har regelmessig mens? Da må man vel uansett bruke kondom, og det er forsåvidt greit det, men hadde håpet å slippe det😉 Aner ikke hvordan syklusen min er. Har akkurat operert ut spiralen og har brukt hormonprevansjon siden jeg var 14 (er 32 nå). HI Anonymous poster hash: 3ed2a...cf5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg brukte babycomp i perioden mellom våre to, først som prevensjon og så som planlegger. Jeg hadde stabil syklus (men gikk på hormonprevensjon i åtte år før nr en og en liten periode etter han ble født). Mye røde dager i starten, men etter hvert var det vel tre-fire røde pr. syklus. Klarte fint å holde oss i skinnet de dagene Funket fint for meg i hvert fall. Jeg ble ikke gravid før vi ville det, og da satt spiren på første forsøk. Anonymous poster hash: 3feac...e5e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 Har en venninne som ble gravid. Hun hadde veldig regelmessig syklus, men plutselig en måned kom eggløsningen før den pleide, det er jo sånt som kan skje. De hadde sex en kveld, dagen etter var plutselig rød, selv om den ikke pleide være det. Noen av sædcellene må ha levd i beste velgående inne i henne i påvente av det egget som kom noen dager for tidlig og vips var hun gravid. Jeg hadde ikke stolt på den om det var krise å bli gravid. Anonymous poster hash: 98374...dad
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Har en venninne som ble gravid. Hun hadde veldig regelmessig syklus, men plutselig en måned kom eggløsningen før den pleide, det er jo sånt som kan skje. De hadde sex en kveld, dagen etter var plutselig rød, selv om den ikke pleide være det. Noen av sædcellene må ha levd i beste velgående inne i henne i påvente av det egget som kom noen dager for tidlig og vips var hun gravid. Jeg hadde ikke stolt på den om det var krise å bli gravid. Anonymous poster hash: 98374...dad Hvis den ble rød dagen etter så må den dagen de hadde sex vært gul Det er kun på grønne dager det er safe å ha sex Anonymous poster hash: 7227f...65f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #9 Skrevet 31. oktober 2016 Har fungert fint for oss et års tid. MEN det er en del røde dager. Han som driver firmaet sier at de gule etter de røde dagene er trygge, men at de før, må man unngå. Anonymous poster hash: 99f85...339
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #10 Skrevet 31. oktober 2016 Takk for svar! Lurer på en ting til jeg😊 MÅ man ha regelmessig syklus? Måler ikke den tempen? Så hvis tempen øker, lyser den rødt? Anonymous poster hash: 3ed2a...cf5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #11 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har nettopp skaffet en slik. Men mensen har ikke kommet tilbake etter fødsel ennå, så den er vel ikke helt sikker nå enn så lenge. Vet ikke om syklusen må være regelmessig. Tenkte også at siden den måler temepraturen, ville man kunne se når det skjer noe..? Anonymous poster hash: b5e46...e1a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #12 Skrevet 31. oktober 2016 Mine sykluser er så absolutt ikke regelmessig. Går kjempe fint å bruke ladycomp likevel. MEN blir flere røde dager. Jeg har ofte bare 1 uke med grønne dager og da har jeg mensen 5 av de 😣😣😣 Men jeg elsker min babycomp likevel (har oppgradert til babycomp i ettertid) Jeg har lært så utrolig mye om meg selv. Grunnen til at jeg spør om du har regelmessig sykluser er pga det kan bli en irritasjon med så lite grønne dager Anonymous poster hash: 7227f...65f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå