Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Hei! Vi skal flytte til Hvalstad i Asker og barnet mitt skal bytte skole og begynne på Jansløkka skole eller Hvalstad skole. Er det noen som har erfaring med disse skolene? Jeg hadde blitt veldig glad for å høre fra dere:) Synes det er et utrolig vanskelig valg å ta. Alt for barnet mitt. Vil velge skolen som er best. Og mye har vært vanskelig lenge - og nå må jeg ta et riktig valg. Kan noen hjelpe meg? Anonymous poster hash: 2a110...acd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg hadde ungene mine på Jansløkka og var ikke spesielt imponert. Hyppig bytte av kontaktlærere og rektor var dårlig til å ta kritikk. Utrolig homogent miljø; hvitt og rikt. På den positive siden var lærerene og de på SFO, spesielt en mann som het Ståle, flinke og varme mennesker. Anonymous poster hash: cd44c...969
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Hvis du kan velge ville jeg satset på Hvalstad. På Jansløkka har de akkurat fått ny rektor. Forhåpentlig vis styrer hun bedre der enn der hun kom fra.Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 693d3031c592f72bdf533738210ae9e2"] 693d3...9e2 [/acronym]
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg hadde ungene mine på Jansløkka og var ikke spesielt imponert. Hyppig bytte av kontaktlærere og rektor var dårlig til å ta kritikk. Utrolig homogent miljø; hvitt og rikt. På den positive siden var lærerene og de på SFO, spesielt en mann som het Ståle, flinke og varme mennesker. Anonymous poster hash: cd44c...969 Snakker du om den nye eller den gamle rektoren? Anonymous poster hash: 5dd39...dfe
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Men hvilken skole sogner dere til da? Kan vel ikke være begge? Det er vel skolegrenser der dere bor? Anonymous poster hash: 918eb...f8d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Vi sogner faktisk til en annen skole i nærheten, men den ligger "dårlig til". Har kontaktet begge de nevnte skoler - og barnet mitt kan få plass på begge. De ligger begge i like lang avstand fra vårt nye hjem. Pos på Jansløkka: en gutt han kjenner litt fra før vil gå i samme klasse, bedre uteområde (men liker ikke veien rett ved)... Hvalstad skole: mer usjenert, ny skole... Fikk høre at begge skoler har dyktige lærere (?). Uff, vanskelig. Men takk så mye for svar Anonymous poster hash: 2a110...acd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 Hvis det er like langt til Jansløkka og Hvalstad er det vel Hofstad dere egentlig sogner til? Jeg forstår ikke helt hvorfor en ligger knotete til. Et er raskt å gå gangstien gjennom Bjørndalen om det er jernbanen du tenker på og med ny rektor på Hofstad Ser det ut til at den blir like god som de andre. Anonymous poster hash: 693d3...9e2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Nei, det blir ikke Hofstad. Det blir Jansløkka eller Hvalstad skole Anonymous poster hash: 2a110...acd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 Nei, det blir ikke Hofstad. Det blir Jansløkka eller Hvalstad skole Anonymous poster hash: 2a110...acd Helt greit. Jeg lurte bare på hvorfor og tenkte at du som nyinnflyttet muligens ikke viste om den snarveien. Anonymous poster hash: 693d3...9e2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 Takk for tips HI Anonymous poster hash: 2a110...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå