Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 I dag var vi på middag hos mine foreldre, og jeg kjenner jeg er så lei av bror og søster. De tror de er bedre enn alle andre,folk skal danse etter deres pipe, og de går ikke av veien for å pakke frekke spydigheter inn i humor. Mannen min har aldri følt seg vel sammen med de. I dag var det julen som ble diskutert, alle vi andre må ta hensyn til deres behov. Jeg er møkklei! Jeg gadd ikke engang si noe,fant på en unnskyldning og dro tidlig. Har snakket med mann og barn, og vi ble enige om å feire jul hjemme alene og få den julen vi ønsker oss. I morgen ringer jeg mine foreldre og sier at vi ønsker julefeiring på våre premisser, så vi blir hjemme. Antar det kommer et par tlf fra mine søsken om hvor egoistisk jeg er,men da kommer jeg bare til å legge på. Anonymous poster hash: e2fc9...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå