Gå til innhold

All mat smaker rart.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av graviditeten og ble forkjølet for to uker siden. Nå er forkjølelsen mye bedre og jeg er ikke tett i nesen lengre men litt snørrete og slimete i halsen. For en ukes tid siden begynte all mat å smake rart. Det smaker veldig lite og med en litt rar bismak. Jeg vet ikke om dette skyldes forkjølelse eller graviditet. Det er så kjipt! Gleder meg til å spise noe jeg liker og så smaker det bare rart. Noen flere som har opplevd dette???

Anonymous poster hash: f2768...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten all mat smakte rart/ingenting under begge graviditetene mine. Helt rart! Men er sikkert noe som skjer når man er gravid som fucker opp hele kroppen😅

Anonymous poster hash: d2012...030

Skrevet

Hadde det sånn hele graviditeten.. smaker noe fælt..smaker ikke mat. det går over når babyen er ute: )

Anonymous poster hash: bc2d8...df6
Skrevet

Hadde det sånn hele graviditeten.. smaker noe fælt..smaker ikke mat. det går over når babyen er ute: )

Anonymous poster hash: bc2d8...df6

Ånei 😖 Var det jeg var redd for. Håper det går over for meg før babyen er ute. Det er jo så kjipt å spise! Og jeg som gleder meg sånn til julematen 😫

Anonymous poster hash: f2768...738

Skrevet

Jeg hadde det ikke sånn i graviditeten men en periode i puberteten. Kunne likesågodt fått intravenøst, var ekkelt å spise.

Anonymous poster hash: 3f235...d0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...