Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg håper noen kan svare, men det er slettes ikke sikkert. Mannen min er på reise og han lurte på om det var noe jeg ønsket meg fra taxfree. Jeg ønsker meg foundation, hva slags foundation selger de på taxfree som er veldig bra? God dekkevne og behaglig på huden? Anonymous poster hash: 4d7a7...3b6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Sjekk nettsiden til Heinemann så finner du hele utvalget😊 Anonymous poster hash: 0c838...c09
Gjest Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Hva bruker du til vanlig? Min erfaring er at det ikke er så billig på taxfree dessverre. Gardermoen er svindyr. Best kjøp gjør jeg nede på Larnaca flyplass og Shiseidoprodukter. Du rekker ikke en tur til et parfymeri for en liten test og analyse av huden din da?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Hva bruker du til vanlig? Min erfaring er at det ikke er så billig på taxfree dessverre. Gardermoen er svindyr. Best kjøp gjør jeg nede på Larnaca flyplass og Shiseidoprodukter. Du rekker ikke en tur til et parfymeri for en liten test og analyse av huden din da? Ooh, skulle ønske det, men er ikke så veldig viktig. Bruker vanligvis Fit me som jeg kjøper på cubus 😂 ønska meg noe litt mer eksklusivt nå, siden han spurte, men jeg må jo være helt spesifikk med han så han kjøper rett 😂 Kanskje ikke foundation var rette tingen å ønske seg.. Anonymous poster hash: 4d7a7...3b6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Sjekk nettsiden til Heinemann så finner du hele utvalget😊 Anonymous poster hash: 0c838...c09 Takk for tips! Anonymous poster hash: 4d7a7...3b6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Ooh, skulle ønske det, men er ikke så veldig viktig. Bruker vanligvis Fit me som jeg kjøper på cubus 😂 ønska meg noe litt mer eksklusivt nå, siden han spurte, men jeg må jo være helt spesifikk med han så han kjøper rett 😂 Kanskje ikke foundation var rette tingen å ønske seg.. Anonymous poster hash: 4d7a7...3b6 Du aner jo ikke hvilken tone du skal ha på en evt foundation, så det er sjansespill. Ville heller ønsket meg noe annet😉 Anonymous poster hash: 0c838...c09
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 Du aner jo ikke hvilken tone du skal ha på en evt foundation, så det er sjansespill. Ville heller ønsket meg noe annet😉 Anonymous poster hash: 0c838...c09 Aaah, jeg vet! Jeg sa det litt på måfå og fordi jeg merket igår at min begynner å bli tom 😂Hva annet skal jeg ønske meg da? Dette er liksom den sjansen jeg har i skuddåret for å få en gave annet enn vin fra en av de mange reisene han er på i året! Han spør jo aldri og nå aner jeg ikke hva jeg vil ha 😂 Anonymous poster hash: 4d7a7...3b6
Gjest Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Hva med mascara? Parfyme? Dior Apricot neglbåndkrem.... den er gull verdt!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 Hva med mascara? Parfyme? Dior Apricot neglbåndkrem.... den er gull verdt! Takk KT! Går for neglebåndkrem og mascara! Jeg trenger jo det også! Hvilken maskara er bra? Jeg er ute etter lange OG tykke vipper. More is more liksom Anonymous poster hash: 4d7a7...3b6
Gjest Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 Bruker denne selv og er kjempefornøyd Lancome Grandiose Noir Mirifique.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 Sensai pudder foundation👍🏼 Anonymous poster hash: 9c8c7...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå