Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Gir dere gave til nære familiemedlemmer, selv om det ikke blir noe selskap? Anonymous poster hash: 292d7...bcb
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg gir til foreldre/søsteren min, men ikke til øvrig familie uten selskap Anonymous poster hash: 5288e...17b
*Miss Marple* Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Vi gir gaver det det er naturlig uavhengig av selskap. Gave er ikke betaling for kaffe og kaker.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Har vært i svigerfamilien min i 10 år, den andre svigersønnen i knappe 2 (ikke at det egentlig har noe å si). Hadde ikke råd å invitere på kaffe og kaker for noen dager siden da jeg fyllte år. Noen dager etter var vi i bursdag til svigersønnen til mine svigers og såklart får han gave, forøvrig gav vi også (brukte mine bursdagspenger)... Føler meg utrolig smålig som ble litt skuffa over å ikke få en oppmerksomhe fra svigermor og svigerfar, men følte vell egentlig litt på det. Får lønn imorgen, men føler det er så teit å invitere familie 1 uke etter selve dagen... Anonymous poster hash: 292d7...bcb
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Vi inviterer ofte en uke eller to etter selve dagen. Vi tar det når det passer. Veldig synd dere hardt dårlig råd at dere ikke har et par hundre kroner, maks, til en pise kaffe og ingredienser til en kake. Anonymous poster hash: f23ce...f2f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Gir alltid til svigerforeldre, svigesøster/bror og egen søsken, uavhengig om det er selskap eller ikke. Synes det er litt trist at det ikke går andre veinn også. Får aldri fra noen av dem hvis vi ikke har selskap eller de ikke kan komme når vi har selskap. Anonymous poster hash: f3c42...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå