Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Hei, håper å få litt råd hvordan jeg skal komme meg videre her.. har gått igjennom noen sterke livskrise situasjoner ( tap av barn) og tramautiske hendelser de siste to årene. Nå som ting er bra igjen eller OK.. så har jeg blitt veldig syk .. gikk til psykologen men hun har henvist meg til en annen da hun slutter.. jeg har gjentatt prøvd å få hjelp fra legen, legevakt og psykolog men kommer ingen veier.. er sykemeldt og tar medisiner sånn jeg ikke har angst og mareritter om nettene men medisine virker ikke lengre .. nå har det gått så langt at jeg isolerer meg helt alene , går kun til mat butikker, klarer så vidt møter og hadde en fantastisk kjæreste som jeg begynte å skyve fra meg og gjorde slutt med på en ikke så fin måte han er såret og kommer nok ikke tilbake , jeg klarer ikke å treffe familien min eller venner og er helt helt alene .. jeg kjenner meg ikke selv igjen og er veldig redd for at jeg klarer ikke å se noe lys framtid, har ingenting å glede meg over lenger.. jeg og eksen skulle gifte oss og planla barn .. men nå har jeg mistet han også jeg vet bare ikke om jeg kommer meg tilbake til den blide personen jeg var før at traumer kan skade en så mye .... Det er skummelt men jeg sitter heller alene hjemme og gjemmer meg for alt hele dagen ... Anonymous poster hash: e2f4a...99c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Så utrolig trist 😢 Føler virkelig med deg ❤️ Har du ikke et familiemedlem eller en venninne du kan forklare hvordan det har blitt til? Fortelle hvor vanskelig du har det, og at du derfor har skjøvet alle unna? Kanskje begynne med å invitere denne personen hjem, ta en liten cafè tur eller liknende? Jeg har selv slitt med depresjoner og spiseforstyrrelser i årevis og isolerte meg veldig. Men siden jeg var alene med barn var jeg nødt til å være sosial for å kunne følge opp barna. Det er viktig at du jobber med å komme deg litt ut blant folk igjen. Alt blir mye værre når man bare sitter hjemme... Tenker også at du må få frem hvor ille dette er til fastlege eller psykolog slik at du kan få mere hjelp. Ønsker deg masse lykke til ❤️ Anonymous poster hash: 54e65...ac6
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 UFF 😞 Vet ikke hvilke råd jeg kan komme med. Men en stor KLEM og gode tanker, det vil jeg gi deg! 💛💛 Anonymous poster hash: be158...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå