Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 når jeg koser med katten min rundt nakkeområdet så tar han labbene og holder meg fast og sparker med baklabbene på håndleddet mitt samtidig som han maler og biter meg i hånda? Anonymous poster hash: 04424...67a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Hvor gammel er katten? Min og gjorde det til han var 2-3 år, tror det var en form for lek. Han bet ikke hardt, og hadde ikke klørne ute så han var jo ikke sint. Anonymous poster hash: 97de2...de3
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 den er 5 år Anonymous poster hash: 04424...67a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Hann katten vår gjør det innimellom og da er det som oftes at han har sår eller vært i slosskamp har jeg funnet ut. Om jeg har tatt noen flått er han også slik, så har etterhvert skjønt at han da har vondt. Kun meg han gjør det med, koser ungene så løper han vekk om de koser i nakken. Han er en merkelig katte, for når han har flått så går han i beina på meg uansett hva jeg gjlr. Setter seg ned og titter på meg. Ligger jeg på sofaen og leser en bok så kommer han på fanget og skal være forran boka. Gjør jeg noe på ett bord kommer han oppå borde tog legge seg på tingene. Det tar alltid litt tid før jeg tar hintet for det er ikke ofte han har flått, han får dråper så det er sjeldent jeg finner noen. Npr jeg går i skapet der flottfjerneren er begynnr han å male, sitterr helt stille mens jeg fjerner den. Og da får vi ikke kose i nakken på noen dager, Så godt mulig pusen din har vært i slosskamp og har litt vondt, vi liker jo ikke å bli kost der vi har vondt heller. Blåmerker på en pus synes jo ikke heller. Anonymous poster hash: 4a4b1...40f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Min gjorde sånn i alle de 9 årene hun levde.. Det er lek.. Anonymous poster hash: 0f001...c5c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Det gjør min og, hun er 16 år Anonymous poster hash: f9e24...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå