GĂ„ til innhold

Farsdagsgave...🎁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier dere Ă„ (hjelpe barna med Ă„) gi i farsdagsgave til mennene deres? Jeg sliter med Ă„ komme pĂ„ noe i Ă„r, og barna er for smĂ„ til Ă„ vĂŠre til noe hjelp med ideer... 😜 Noen som har noen koselige forslag? 😊

Anonymous poster hash: 2908a...afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier ikke Ă„ kjĂžpe sĂ„ mye, men ungene pleier Ă„ lage gave, bake kake og jeg lager pinnekjĂžtt (favoritten hans). I Ă„r skal vi i tillegg kjĂžpe en klokke han Ăžnsker seg. Dette er jentenes idĂ© og de har spart sammen halvparten av det den koster selv 😀. Tror han kommer til Ă„ bli veldig overrasket 😊.

Skrevet

Nyeste pondusboken, fast hvert Ă„r â˜ș

Anonymous poster hash: e835d...c21

Skrevet

Vi gir ikke voldsomme gaver, bare en markering. Vi pleier Ä gi et bÄt-/bilblad og favorittsjokoladen, med lovnad om at han skal fÄ ha den i fred. Og tro meg, det sitter langt inne hos ungene! I tillegg perler eller tegner de noe.

Til min far gir jeg ofte en bok.

Anonymous poster hash: 01c32...fbf

Skrevet

NÄr er det farsdag?

Anonymous poster hash: 758ba...577
Skrevet

Her har de malt pÄ lerret nÄr de er for smÄ til Ä kjÞpe gaver. FÞrste Äret med fÞrste barnet sÄ bestilte jeg en kopp med bilde av han og babyen pÄ ogsÄ stod er verdens beste far! I Är aner jeg ikke.

Anonymous poster hash: 0ce0b...b3c

Skrevet

Jeg har bestilt en bok med turanbefalinger som ungene skal fĂ„ gi. Jeg baker nok en kake som de kan kose seg med mens jeg er pĂ„ jobb 😬

Anonymous poster hash: 369ad...a91

Skrevet

NÄr er det farsdag?

Anonymous poster hash: 758ba...577

Alltid 2. SÞndagen i November. I Är faller den pÄ den 13.

Skrevet

Her blir det brente mandler, strĂžmper, flaxkalender og Fjorden Cowboys tegneseriehefte

Anonymous poster hash: 3149d...057

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...