Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Det ser så skummelt ut med bæresele. Hva hvis man faller? Trår feil eller snubler... uff... det ser jo veldig koselig ut da men... Hva mener dere? Anonymous poster hash: 7c6ce...107
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Man kan jo falle hvis man bærer barnet i armene også? Anonymous poster hash: d521e...324
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Det ser så skummelt ut med bæresele. Hva hvis man faller? Trår feil eller snubler... uff... det ser jo veldig koselig ut da men... Hva mener dere? Anonymous poster hash: 7c6ce...107 Krisemaksimering. Hva hvis du går med barnevogn og glipper taket i bakken. Hva hvis du snubler og velter den. Hva hvis hva hvis Anonymous poster hash: 2ebfa...943
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har bært tre barn fra dag 1 på barsel og fram til de var over året. Man detter ikke, sånn er det bare. Mye mer fare for å miste en baby når du bærer den i armene. Anonymous poster hash: 52cd9...51b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Du har instinkter som gjør at du vender deg i fallet om du ikke kan ta deg for. Jeg datt en gang med niesa mi på skuldrene. Instinktene gjorde at jeg holdt hendene mine fremfor hennes hodet istedet for mitt eget. Hun slo seg ikke i det hele tatt. (Var vondere for meg som gikk rett i bakken med fjeset først og et hode som hadde en 2åring som ekstra vekt i fallet) Anonymous poster hash: 7ff54...eb8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg droppa selen på de glatteste dagene i fjor vinter, ellers har jeg båret hver dag det siste året Anonymous poster hash: a830e...2ad
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 Bruker gode sko, piggsko om vinteren, og går heller litt sakte og nøye. Holder meg i gelenderet i trapper f.eks. Er mer redd for å ramle og glippe vogna så den fyker ut i elva eller veien. Bruker sånn reim da men. Anonymous poster hash: 037c2...949
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Det var aldri noe problem. Gikk ekstra forsiktig hvis det var et vanskelig parti. Det gå med barnt i meis når man går på ski osv er imidlertid direkte idiotisk. Anonymous poster hash: a0fde...b3d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 Krisemaksimering😅 Aldri falt med mine og har båret i tilsammen 7 år😉 Anonymous poster hash: 5b5bd...2b7
❤lille stjerne❤ Skrevet 31. oktober 2016 #10 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har brukt bæresele og sjal mye og skjønner tanken, men jeg tror at hvis man tar noen forholdsregler så er faren liten. Jeg bar aldri på glatt/isete føre og jeg brukte alltid stødige sko. Holdt meg i rekkverk i trapper ol. Jeg tror at man automatisk blir forsiktig når man går med en liten i bæresele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå