Gå til innhold

Bæresele hvis man faller....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser så skummelt ut med bæresele. Hva hvis man faller? Trår feil eller snubler... uff... det ser jo veldig koselig ut da men...

 

Hva mener dere?

 

Anonymous poster hash: 7c6ce...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo falle hvis man bærer barnet i armene også?

 

Anonymous poster hash: d521e...324

Skrevet

Det ser så skummelt ut med bæresele. Hva hvis man faller? Trår feil eller snubler... uff... det ser jo veldig koselig ut da men...

 

Hva mener dere?

 

Anonymous poster hash: 7c6ce...107

Krisemaksimering. Hva hvis du går med barnevogn og glipper taket i bakken. Hva hvis du snubler og velter den. Hva hvis hva hvis

 

 

Anonymous poster hash: 2ebfa...943

Skrevet

Jeg har bært tre barn fra dag 1 på barsel og fram til de var over året. Man detter ikke, sånn er det bare. Mye mer fare for å miste en baby når du bærer den i armene.

 

Anonymous poster hash: 52cd9...51b

Skrevet

Du har instinkter som gjør at du vender deg i fallet om du ikke kan ta deg for.

 

Jeg datt en gang med niesa mi på skuldrene. Instinktene gjorde at jeg holdt hendene mine fremfor hennes hodet istedet for mitt eget.

Hun slo seg ikke i det hele tatt.

 

(Var vondere for meg som gikk rett i bakken med fjeset først og et hode som hadde en 2åring som ekstra vekt i fallet)

 

Anonymous poster hash: 7ff54...eb8

Skrevet

Jeg droppa selen på de glatteste dagene i fjor vinter, ellers har jeg båret hver dag det siste året :)

 

Anonymous poster hash: a830e...2ad

Skrevet

Bruker gode sko, piggsko om vinteren, og går heller litt sakte og nøye. Holder meg i gelenderet i trapper f.eks. Er mer redd for å ramle og glippe vogna så den fyker ut i elva eller veien. Bruker sånn reim da men.

 

Anonymous poster hash: 037c2...949

Skrevet

Det var aldri noe problem. Gikk ekstra forsiktig hvis det var et vanskelig parti.

 

Det gå med barnt i meis når man går på ski osv er imidlertid direkte idiotisk.



Anonymous poster hash: a0fde...b3d
Skrevet

Krisemaksimering😅 Aldri falt med mine og har båret i tilsammen 7 år😉

 

Anonymous poster hash: 5b5bd...2b7

Skrevet

Jeg har brukt bæresele og sjal mye og skjønner tanken, men jeg tror at hvis man tar noen forholdsregler så er faren liten. Jeg bar aldri på glatt/isete føre og jeg brukte alltid stødige sko. Holdt meg i rekkverk i trapper ol. Jeg tror at man automatisk blir forsiktig når man går med en liten i bæresele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...