Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Datter på to og jeg hoster. Vi hoster ikke mye men vi går rett på brekking. Jeg kjenner det som om noe stikker/henger i drøvelen. Merkelig forklart. Uansett denne hosten er skikkelig udelikat og ekkel. Datter er også litt neseforkjølet men i fin form. Er dette en normal hoste? Datter tåler ikke å brekke seg like godt som meg og gulper ofte opp litt drikke/mat. Ikke oppkast men kommer en liten dose opp innimellom. Det er vel uansett ett virus så lite å gjøre med det. Anonymous poster hash: 3b148...5b3
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Jepp. Har det samme. Holder nå på med min fjerde uke med denne hosten. Begynner å bli litt lei. Anonymous poster hash: 6988c...ba4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Å herre. Fire Uker med dette orker jeg ikke. HI Anonymous poster hash: 2acfd...ecd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Sånn var jeg også for en ukes tid siden. Holdt på i et par uker. Hostet til jeg brakk opp slim. Skikkelig ekkelt. Anonymous poster hash: 2e563...54f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Å herre. Fire Uker med dette orker jeg ikke. HI Anonymous poster hash: 2acfd...ecd Man har jo ikke så mye valg da. Men dette synes jeg hjelper: Bronwel sugetabletter Bisolvon slimløsende tabletter Anonymous poster hash: 6988c...ba4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg holdt på sånn i 6 uker men nå er jeg nesten bra. Fikk beskjed av legen at jeg måtte forbedre meg på flere uker med hosting og det stemte. Er i tillegg gravid så trodde jeg skulle hoste ungen ut av meg til slutt. Anonymous poster hash: 609b3...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå