Gå til innhold

dere gravide damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken julekjole går dere for i år?

Jeg kommer til å være 21 uker på vei i jula.. og jeg ANER jo ikke hva som kommer til å passe meg!! 

Og det er jo så mye fiiine kjoler i butikkene nå... haff altså... og ikke vet jeg om jeg skal kjøpe mammakjole eller vanlig kjole engang! 

Hva gjør dere...? 

Anonymous poster hash: 718eb...0c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg være 26 uker. Føler ikke at kjolevalg er ikke det som opptar meg

Anonymous poster hash: 84366...aef

Skrevet

neivel, men da håper jeg du koooser deg med det som måtte oppta deg da :-*

Skrevet

Jeg har lurt selv på dette. Er ikke få dager man pynter seg i jule- og nyttårsstria.

Jeg er 30 uker til jul 😬

Er 21 nå. Hadde det vært jul nå, hadde jeg valgt en kjole med empireliv, tror jeg. Mye fint på markede, og mer kommer det frem mot jul.

Anonymous poster hash: 8621d...cf2

Skrevet

Jeg er 31 uker til jul og tenkte å ta turen innom en mammabutikk når det nærmer seg å finne en fin kjole da 😊 ingen vits å begynne nå (er 23 uker) for regner med magen er annerledes om 2 mnd. Men jeg er ikke så bekymret for julaften da det kun et oss + svigers. Så jeg kommer til å handle inn kjole til julebordet med jobben. Viktigere å se ordentlig ut da.

Anonymous poster hash: 8163e...155

Skrevet

Hvilken julekjole går dere for i år?

Jeg kommer til å være 21 uker på vei i jula.. og jeg ANER jo ikke hva som kommer til å passe meg!!

Og det er jo så mye fiiine kjoler i butikkene nå... haff altså... og ikke vet jeg om jeg skal kjøpe mammakjole eller vanlig kjole engang!

Hva gjør dere...?

Kjøpte på cubus en nydelig med åpen rygg og glitter👏🏻👌🏻 100 dagers åpent kjøp så bytter den om den ikke passer på julaften 🙊😜😉😀

Anonymous poster hash: 2697d...ce9

Skrevet

Jeg med cubuskjolen, jeg har termin 31 desember😂 Så greit å kunne bytte den om jeg blir for stooor ✌🏻️

Anonymous poster hash: 2697d...ce9

Skrevet

Jeg vil bare være rundt 16-17 uker, så har en kjole som er litt stram rundt brystene så vid nedover om du skjønner? Stroppeløs :) håper den sitter fint:p

Anonymous poster hash: e6225...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...