Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Igår begynte jeg å få smerter på baksiden av beinet, rett over kneet. Føles stivt og rart. Gjør vondt å trykke der og når jeg går får jeg vondt fra ankelen og opp til det punktet. Når jeg sitter på en stol og det punktet overkneet kommer på kanten, kjennes det ut som det presser på noe. Kan det være fordi jeg går i stramme bukser til vanlig eller er det noe som bør sjekkes opp? Anonymous poster hash: 99c6d...e89
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Er du rød, hoven eller varm i huden i det området? Anonymous poster hash: 28df8...a51
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Varm, men ikke rød og hoven som jeg har sett Anonymous poster hash: 99c6d...e89
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg ville ventet noen dager til om det ikke blir verre som i hovent, feber ol. Kan være buksene ja. Men det kan være noe som går over så du ikke trenger lege. Anonymous poster hash: cd5b2...142
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Høres ikke akkurat akutt ut. Jeg ville ventet og eventuelt ringt fastlegen om det ikke blir bedre Anonymous poster hash: aaafc...d40
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Det skader jo aldri å ringe. De kan jo gi deg råd over tlf og vurdere om du burde komme inn eller ikke. Anonymous poster hash: a5db1...638
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 Igår begynte jeg å få smerter på baksiden av beinet, rett over kneet. Føles stivt og rart. Gjør vondt å trykke der og når jeg går får jeg vondt fra ankelen og opp til det punktet. Når jeg sitter på en stol og det punktet overkneet kommer på kanten, kjennes det ut som det presser på noe. Kan det være fordi jeg går i stramme bukser til vanlig eller er det noe som bør sjekkes opp? Anonymous poster hash: 99c6d...e89 Føler du trygg av andres svar her inne? Synest du detta er normalt at det skal være slik ? Bedre og ringe legevakt men her er vel enda bedre svar. Anonymous poster hash: 2012c...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå