Gå til innhold

Ville dere ringt legevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår begynte jeg å få smerter på baksiden av beinet, rett over kneet. Føles stivt og rart. Gjør vondt å trykke der og når jeg går får jeg vondt fra ankelen og opp til det punktet. Når jeg sitter på en stol og det punktet overkneet kommer på kanten, kjennes det ut som det presser på noe. Kan det være fordi jeg går i stramme bukser til vanlig eller er det noe som bør sjekkes opp?

Anonymous poster hash: 99c6d...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du rød, hoven eller varm i huden i det området?

Anonymous poster hash: 28df8...a51

Skrevet

Varm, men ikke rød og hoven som jeg har sett

Skrevet

Jeg ville ventet noen dager til om det ikke blir verre som i hovent, feber ol. Kan være buksene ja. Men det kan være noe som går over så du ikke trenger lege.

Anonymous poster hash: cd5b2...142

Skrevet

Høres ikke akkurat akutt ut. Jeg ville ventet og eventuelt ringt fastlegen om det ikke blir bedre

Anonymous poster hash: aaafc...d40

Skrevet

Det skader jo aldri å ringe. De kan jo gi deg råd over tlf og vurdere om du burde komme inn eller ikke. :)

Anonymous poster hash: a5db1...638

Skrevet

Igår begynte jeg å få smerter på baksiden av beinet, rett over kneet. Føles stivt og rart. Gjør vondt å trykke der og når jeg går får jeg vondt fra ankelen og opp til det punktet. Når jeg sitter på en stol og det punktet overkneet kommer på kanten, kjennes det ut som det presser på noe. Kan det være fordi jeg går i stramme bukser til vanlig eller er det noe som bør sjekkes opp?

Føler du trygg av andres svar her inne?

Synest du detta er normalt at det skal være slik ?

Bedre og ringe legevakt men her er vel enda bedre svar.

Anonymous poster hash: 2012c...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...