Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Litt bakgrunn: jeg har alltid vært tynn, ofte undervektig, har sjekket alt hos lege, ingenting galt med meg. Spiser MYE, alltid gjort. Etter veiledning hos lege og ernæringsfysiolog har vi kommet frem til at jeg må spise 3-4000 kalorier (sunne kalorier) om dagen for å holde vekten på 62 kg (er 178cm). Faller jeg under dette raser jeg ned i vekt, spiser jeg usunn mat, tomme kalorier osv skjer det samme. Uansett, de siste ukene har jeg vært konstant sulten. Hatt sånn vondt-sulten følelse hele døgnet, uansett hva jeg spiser. Tenkte kanskje kroppen min endelig etter ett år har blitt vandt til inntaket sånn at kroppen krever mer og jeg kunne gå litt opp i vekt. Men vekta står stille den.. I dag har jeg spist 8 grove skiver med leverpostei, 2 egg, bacon, mandler, 6 skiver spekeskinke, en avokado med rekesalat, og en troika. Sto opp tolv, så dette er altså på fire timer. Slik har jeg holdt på de siste to/tre ukene. Gjør jo ikke annet enn å spise, men er like sulten hele tiden og vekta står stille. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: feb42...a93
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Har du sjekket stoffskiftet? Uansett så har du nok høy forbrenning. Hva sier legen om dette? Anonymous poster hash: 39449...082
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Løpsk stoffskifte? Anonymous poster hash: 99ed7...914
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Takk for svar Ja, stoffskifte er sjekket, helt perfekt! Har tatt gastroskopi, ct, blodprøver osv over flere år, alt har vært helt perfekt! Frisk som en fisk De konkluderte jo tilslutt med høy forbrenning, derav så mange kalorier om dagen. Men denne sultfølelsen er ny.. Hi Anonymous poster hash: feb42...a93
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Er jeg helt alene om å ha det sånn? Anonymous poster hash: feb42...a93
MammantilNurket Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Har du vært utenlands i det siste?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 Har du vært utenlands i det siste? Jeg var i Praha i slutten av juni, ellers har jeg vært i England nå i høst. Hi Anonymous poster hash: feb42...a93
MammantilNurket Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg var i Praha i slutten av juni, ellers har jeg vært i England nå i høst. Hi Anonymous poster hash: feb42...a93 Hvor lenge har sultfølelsen vart? Kom den før eller etter utenlandsturene?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 Hvor lenge har sultfølelsen vart? Kom den før eller etter utenlandsturene? Jeg har alltid vært sulten av meg, men det har tidligere gitt seg etter matinntak og så kommet tilbake etter en time eller noe. De tre siste ukene har jeg vært konstant sulten, uansett hvor mye jeg trykker nedpå. Så det kom 3-4 mnd etter Prahaturen, jeg var sulten da jeg var i England Anonymous poster hash: feb42...a93
MammantilNurket Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har alltid vært sulten av meg, men det har tidligere gitt seg etter matinntak og så kommet tilbake etter en time eller noe. De tre siste ukene har jeg vært konstant sulten, uansett hvor mye jeg trykker nedpå. Så det kom 3-4 mnd etter Prahaturen, jeg var sulten da jeg var i England Anonymous poster hash: feb42...a93 Kan du sende meg en pm, tror du? 😊
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg er også konstant sulten. Skal sies at jeg ammer nå, men kunne spist like mye ellers og. Kan lett spise fem brødskiver til frokost, tilsvarende til lunsj tre timer etterpå, sushi kl to, middag kl fem, og kveldsmat. 172 cm og 62 kg høy. Varierer lite i vekt. Skal mye til for at jeg legger på meg. Anonymous poster hash: 01a2b...864
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå