Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Hei Er det noen her som bruker/har brukt tøybleier til barna her? Har et spørsmål om oppbevaring av bleier mellom barnas bleieperiode. Hvordan oppbevares de? Jeg har formsydde, aio og bleietrekk. Har fått for meg at strekkene kanskje kan bli dårlige fram til nestemann skal bruke de...? 😂 Nå ligger de bare i trådkurver på bua. Anonymous poster hash: 23780...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå