Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Holder på med en medisinsk abort pga MA og satte fire piller cytotec i skjeden for 5 1/2 time siden. For to døgn siden svelget jeg en pille som skulle forberede. Har ganske mye smerter selv om jeg tar paracet, diclofenak og nobligan, men det skjer jo ingenting bortsett fra smertene. Har ikke kommet noe blod. Den ene tabletten falt også ut da jeg var på do istad (etter fem timer) og den hadde ikke løst seg opp så det ut til, var akkurat like stor som da jeg satte den inn. Når skal noe skje? Hadde ventet at det skulle ha skjedd noe. Tok den siste diclofenac-tabletten for to timer siden og fikk bare en nobligan som jeg også tok for to timer siden. Hadde ventet at noe skulle skje mens jeg hadde smertelindring. Har heldigvis nobligan hjemme, så klarer meg sikkert, men mangler jo diclofenak. Hva er deres erfaring? Anonymous poster hash: 58083...af5
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Holder på med en medisinsk abort pga MA og satte fire piller cytotec i skjeden for 5 1/2 time siden. For to døgn siden svelget jeg en pille som skulle forberede. Har ganske mye smerter selv om jeg tar paracet, diclofenak og nobligan, men det skjer jo ingenting bortsett fra smertene. Har ikke kommet noe blod. Den ene tabletten falt også ut da jeg var på do istad (etter fem timer) og den hadde ikke løst seg opp så det ut til, var akkurat like stor som da jeg satte den inn. Når skal noe skje? Hadde ventet at det skulle ha skjedd noe. Tok den siste diclofenac-tabletten for to timer siden og fikk bare en nobligan som jeg også tok for to timer siden. Hadde ventet at noe skulle skje mens jeg hadde smertelindring. Har heldigvis nobligan hjemme, så klarer meg sikkert, men mangler jo diclofenak. Hva er deres erfaring? Anonymous poster hash: 58083...af5 Når jeg tok en medisinsk abort. Så gikk jeg i dusjen å jogga. Å da spratt alt ut Anonymous poster hash: b04e7...394
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Når jeg tok en medisinsk abort. Så gikk jeg i dusjen å jogga. Å da spratt alt ut Anonymous poster hash: b04e7...394 Ingen sjanse til å jogge med disse smertene. Har gjort en del husarbeid i periodene de smertestillende virker best, men nå er jeg så svimmel at jeg må sitte eller ligge. Hvor lang tid tok det fra du tok pillene? Anonymous poster hash: 58083...af5
Mamma_til_2 Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Hadde smerter en god stund mange timer før noe skjedde, gikk i dusjen for jeg svetta som en gris og da kom alt på en gang. Er du usikker ring legevakten og få snakke med vakthavende på gyn. Det kan være at kroppen din ikke reagerer slik den skal på cytotecen og siden en falt ut. Endret 30. oktober 2016 av Mamma_til_2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå