Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Hei, Har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Er ca fire uker på vei. Innimellom kjenner jeg at det stikker i området ved den venstre eggstokken, gjerne når jeg f.eks. reiser meg opp fra en stol. Det var på venstresiden jeg hadde EL denne måneden. Er det normalt med slike stikk tidlig i graviditet, eller kan dette indikere svangerskap utenfor livmoren? Stikkene varer helt kort og er ikke veldig vonde. Håper noen har svar på dette. Det er jo ukesvis til jeg kan undersøke ved UL. Anonymous poster hash: d002b...e72
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Helt normalt! Har vært et sikkert gravidtegn alle tre gangene hos meg Anonymous poster hash: 18977...a09
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Kan være ligamentsmerter. Vi har ligamentbånd som er nært eggstokkene som strekkes når livmora vokser, det kan være vondt. Anonymous poster hash: 40db6...125
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Men ligamentsmerter allerede etter fire uker?? Jeg håper det er noe sånt og at det ikke er svangerskap utenfor livmoren. Hi Anonymous poster hash: d002b...e72
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Helt vanlig. Mine eggstokker stakk som om det var nåler i dem, de første 8-10 ukene. Så det er ikke farlig! Helt normalt. Anonymous poster hash: 8f8c6...f97
Papillons Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Deler smerteopplevelsen, uke 5+2 og det stikker som bare det, minner om nålestikk . Godt å få bekreftelse på at det er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå