Gå til innhold

Oppbevaring av vårrullark


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ba min sønn for 2-3 uker siden å bære ned vårrullarkene i frysern nede. Nå idag når jeg skulle hente dem viste det seg at han har lagt dem under hylla ved siden av frysern istedenfor, å det har jo jeg selvsagt ikke sett før nå. Har akkurat lagd ei diger gryte med fyll, så nå lurer jeg på om disse enda kan brukes selv om de ikke har vært frosne på lang tid? Pakkene er uåpnet, om det har noe å si.



Anonymous poster hash: 0c75a...f6e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint, de kan oppbevares i romtemperatur i 24 mnd så lenge pk er uåpnet😊

 

Anonymous poster hash: 39aff...7be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...