Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Ba min sønn for 2-3 uker siden å bære ned vårrullarkene i frysern nede. Nå idag når jeg skulle hente dem viste det seg at han har lagt dem under hylla ved siden av frysern istedenfor, å det har jo jeg selvsagt ikke sett før nå. Har akkurat lagd ei diger gryte med fyll, så nå lurer jeg på om disse enda kan brukes selv om de ikke har vært frosne på lang tid? Pakkene er uåpnet, om det har noe å si. Anonymous poster hash: 0c75a...f6e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Det går helt fint, de kan oppbevares i romtemperatur i 24 mnd så lenge pk er uåpnet😊 Anonymous poster hash: 39aff...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå