Gå til innhold

Operasjon av skjedefremfall- får man reise hjem samme dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 029e8...ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du gjør framre, bakre og portioamputasjon overnatter du som regel. Bare framre eller bakre reiser du igjen mår du har tisset.

Anonymous poster hash: 14fe8...095

Skrevet

Takk for svar. Jeh har ikke fått noen informasjon å vet ikke om det er bakre eller fremre jeg skal ha.

Skrevet

Takk for svar. Jeh har ikke fått noen informasjon å vet ikke om det er bakre eller fremre jeg skal ha.

Kjenner du etter vil du kjenne det "buler" litt på fremveggen eller bakveggen. Er du plaget med det?

Skrevet

Kjenner du etter vil du kjenne det "buler" litt på fremveggen eller bakveggen. Er du plaget med det?Anonymous poster hash: 14fe8...095

Jeg er plaget med det ja. Har undersøkt litt nærmere nå å funnet ut at det er snakk om både fremre og bakre fremfall, samt portioamputasjon.

Hi

Skrevet

Jeg er plaget med det ja. Har undersøkt litt nærmere nå å funnet ut at det er snakk om både fremre og bakre fremfall, samt portioamputasjon.

Hi

Her hos oss får du da kateter i 6 timer etterpå og overnatter 1 natt så du har mulighet for smertelindring. Vi bruker spinal eller narkose, litt ut fra hva pasienten foretrekker. Masse lykke til😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...