Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Fødte mitt første barn i sommer, har en venninne som har to barn, den yngste er 15 mnd. Kjenner henne gjennom mannen som jobber med mannen hennes, er dermed mest venn med mannen hennes. Deres yngste barn ble til ved et uhell, dvs mannen hennes vet ikke om hun lurte han eller om pillen sviktet, men han har valgt å tro at pillen sviktet. De ga oss deres gamle vippestol rett etter jeg fødte. Vi besøker dem ofte og begge har gitt uttrykk for at de ikke har planer om flere barn for øyeblikket. I dag fikk jeg melding av konen hvor hun ba meg ta vare på vippestolen for henne etter at babyen min har vokst ut av den, men ikke si noe til mannen hennes. Hun skulle forklare neste gang vi treffes. Jeg fortalte det til mannen, og mannen vil nå fortelle det til hennes mann fordi han tror hun har planer om å lure han igjen, og han har rett til å vite det hvis konen planlegger å lure han. Jeg sa at han kan ikke si noe til mannen hennes, for det første fordi vi ikke vet hvorfor hun vil ha vippestolen, og for det andre fordi vi omgåes henne flere ganger i uken og hvis han sier det til mannen hennes vil hun få vite at jeg sa det til mannen og det kommer til å bli veldig anstrengt mellom oss. Men samtidig er jeg jo enig i at det ikke er riktig å lure mannen og at han har rett til å vite det hvis det er det hun planlegger. Hva tror dere? Si noe, eller ikke si noe? Vente til jeg treffer hennes senere i uken før vi sier noe? Hva om hun da innrømmer at hun vil lure mannen sin? Anonymous poster hash: 78683...4d7
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg ville venta til du visste hva hun ville. Kanskje er mannens søster gravid eller noe helt uskyldig. Og at dette enda ikke er avslørt for han. Om hun neste gang du treffer henne avslører "plottet" med å lure han til flere barn synes jeg du skal si til henne hva du mener om det, og at du nok ikke kommer til å holde det hemmelig. Nå veit ikke han om han ble lurt - men om han ikke vil ha flere barn så er det jo en relativ enkel løsning med sterilisering. Anonymous poster hash: 458eb...1c7
Gjest Antarctica Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Herregud. Så glad jeg er for at jeg vanligvis snakker MED folk og ikke OM dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå