Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 har stor apetitt på sex. er kåt hele tiden og tenker på sex hele tiden. tenner veldig på samboeren min. blir kåt bare av å se han naken😊 og fantaserer om at han skal pule meg på kjøkkenbenken.. på sofaen.. ja overalt. men han er ikke helt der. vi har fantastisk sex 3-6 ganger i uka så de er ikke de at de går lang tid mellom men jeg vil av og til ha mer.. også elsker jeg morgen sex. så føler av og til jeg blir litt masse for han.. jeg tar ofte insiativ og slik. han vil somregel altid ha sex da. og han elsker at jeg tar insiativ. men jeg føler han ikke er så kåt på meg.. fordi jeg er overkåt. noe tabletter man kan ta for å dempe sexlysten min??? Anonymous poster hash: 229b1...6d4
overlord Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Kanskje du har for lite å henge fingrene i sånn ellers? Du kunne jo prøve å engasjere deg i noe annet. Oppfriske norskkunnskapene f.eks.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Kan du tilfredsstille deg seg da? Kanskje bare et par ganger i uken, så du ikke sliter ut kjæresten? Ellers nyt sekslysten, tenker jeg da. Ikke ta tabletter for å dempe den, iallefall ikke før det evnt virkelig blir et problem. Anonymous poster hash: 69f93...3d1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 neida har jobb og 3 barn,stort hus😊 så har nokk og gjøre på. men kansje jeg skulle ta et kurs i rettskriving ja😂 eg veit den ikke er på topp. hi Anonymous poster hash: 229b1...6d4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 ? Anonymous poster hash: 229b1...6d4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Kos deg!!! Det finnes ingenting bedre enn å være kåt. Og i tillegg å bo sammen med en mann du tenner på, det må være fantastisk (jeg, f.eks, tenner bare på nabomannen..). Du har ingen problemer, bare luksusproblemer. Anonymous poster hash: 134ce...fcb
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 De gangene det blir litt for mye så kanskje du kan fikse deg selv mens du fantaserer? Eller hjelper ikkr det på å dempe lysten en liten stund? Anonymous poster hash: c8191...033
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 og gjøre ting selv virker bare mot sin hensikt. får bare lyst på mer😋 off.. er plagsomt til tider. tenker bare om de er unormalt å ha så stor lyst? hi Anonymous poster hash: 229b1...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå