Gå til innhold

Ba et vennepar på middag og mannen antastet meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sint! Min beste veninne sin mann. Jeg kom ut av badet og han holdt meg fast og prøvde å kysse meg. Har sendt meg snap om at jeg er deilig og han vil treffe meg alene! Satans jævla idiot!!! Jeg er så sint!!! Og jeg kan ikke si noe til min mann eller til henne. Jeg har aldri gjort noe for at han skulle like meg mer enn som en venn. Jeg hater hater hater han!!!!!!

Anonymous poster hash: 013c9...b97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da voldsomt til reaksjon 😜

Avvis ham og si at du vil fortelle om han prøver seg igjen. Ittno hokus pokus 👍🏻😊

Anonymous poster hash: ecef4...30e

Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna om min venninne hadde holdt noe slikt skjult for meg. Gi henne beskjed, så kan hun ta et valg om hvordan hun vil forholde seg til tufsen. 
Neste snap tar du screenshot av.

Vær en god venninne, ikke en feiging.

Anonymous poster hash: ae8ec...25e
Skrevet

Det var da voldsomt til reaksjon 😜

Avvis ham og si at du vil fortelle om han prøver seg igjen. Ittno hokus pokus 👍🏻😊

Anonymous poster hash: ecef4...30e

Reaksjon!? Det var en invasjon!! Brudd på intimgrense, vennskap og respekt!! Han holdt meg fast med makt! Han kysset meg (prøvde) og tok på meg. Mot min vilje.

Skrevet

Reaksjon!? Det var en invasjon!! Brudd på intimgrense, vennskap og respekt!! Han holdt meg fast med makt! Han kysset meg (prøvde) og tok på meg. Mot min vilje.

OG han har satt meg i det dilemmaet at jeg muligens må si til veninnen min hvilken idiot han er, hun kommer i såfall til å gå ifra han. De har to barn.

Skrevet

OG han har satt meg i det dilemmaet at jeg muligens må si til veninnen min hvilken idiot han er, hun kommer i såfall til å gå ifra han. De har to barn.

Jeg vil si at det ikke er et dilemma. Er du hennes venn så sier du ifra. Det er han som har gjort noe galt - ikke du. Hans ansvar, hans konsekvenser.

Når det kommer for en dag hvilken drittsekk han er, ville jeg følt meg dobbelt sveket om mine venninner hadde visst ting jeg ikke hadde visst.

Anonymous poster hash: ae8ec...25e

Skrevet

Hvorfor kan du ikke fortelle.dette til din mann?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke fortelle.dette til din mann?

Han kommer til å drepe han!

Skrevet

Han kommer til å drepe han!

Altså.. Drepe han?? For en gjeng dere er!

Anonymous poster hash: 2fd90...d5e

Skrevet

Altså.. Drepe han?? For en gjeng dere er!

Anonymous poster hash: 2fd90...d5e

Selvfølgelig ikke bokstavelig ment!

Skrevet

Jeg er så sint! Min beste veninne sin mann. Jeg kom ut av badet og han holdt meg fast og prøvde å kysse meg. Har sendt meg snap om at jeg er deilig og han vil treffe meg alene! Satans jævla idiot!!! Jeg er så sint!!! Og jeg kan ikke si noe til min mann eller til henne. Jeg har aldri gjort noe for at han skulle like meg mer enn som en venn. Jeg hater hater hater han!!!!!!

Var han stupfull og det var en engangshendelse, så ville jeg sagt i fra til han som edru, at det overhodet ikke er grei oppførsel av han. Men når han i etterkant også sender snap, og vil noe mer, så ville jeg nok fortalt det til venninnen min.

Anonymous poster hash: 7ba5f...7f4

Skrevet

Hvis det var så gæli at du virkelig ikke aner hvordan du skal håndtere det hele kan du jo anmelde han og la andre håndtere

Anonymous poster hash: 6c04b...220

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvordan vet du at hun kommer til å gå fra ham? Er dette noe helt nytt i hans atferd som hun ikke kjenner til fra før?

For i så fall holder det jo med at du truer med å sladre til henne.

Skrevet

Hvordan vet du at hun kommer til å gå fra ham? Er dette noe helt nytt i hans atferd som hun ikke kjenner til fra før?

For i så fall holder det jo med at du truer med å sladre til henne.

Fordi jeg kjenner henne godt, og vet hvordan de har det..

Gjest Antarctica
Skrevet

Fordi jeg kjenner henne godt, og vet hvordan de har det..

Står hun med foten på terskelen? Og har han mange slike episoder på samvittigheten som har drevet henne dit?

I så fall gjør du henne en tjeneste ved å sladre.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke si det til venninna di? Hun fortjener å få vite at hun har en dustemann!

Skrevet

Står hun med foten på terskelen? Og har han mange slike episoder på samvittigheten som har drevet henne dit?

I så fall gjør du henne en tjeneste ved å sladre.

Ikke akkurat, men det der vil være dråpen... Skal aldri ha noe mer med han å gjøre! Aldri! Jeg er såret og sint!

Jeg går ikke ut på byen fordi jeg blir sjekka opp og det er ubehagelig.. Også blir jeg antastet i mitt eget hus.. ! Møkkamann!!!!!

Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke akkurat, men det der vil være dråpen... Skal aldri ha noe mer med han å gjøre! Aldri! Jeg er såret og sint!

Jeg går ikke ut på byen fordi jeg blir sjekka opp og det er ubehagelig.. Også blir jeg antastet i mitt eget hus.. ! Møkkamann!!!!!

Enig i at det han gjorde rett og slett er et overgrep.

Men det blir jo vanskelig å omgås med henne hvis han krafser og tafser på deg når dere kommer i samme rom?

Skrevet

Enig i at det han gjorde rett og slett er et overgrep.

Men det blir jo vanskelig å omgås med henne hvis han krafser og tafser på deg når dere kommer i samme rom?

Skal sørge for å aldri være i nærheten av han igjen!

Er sjeldent hos de som det er nå.. For all fremtid kommer jeg IKKE til å dra hjem til de.

Skrevet

Dette skal du fortelle venninnen din. Det er ikke mer å tenke på, fortell alt og la henne ta avgjørelsen på hva som skjer videre. Og du forteller det selvfølgelig til din mann også. Denne ekle tosken har lagt opp til det og venninna di og du fortjener bedre enn dette. Det han gjorde er langt over grensen og må tas tak i. Ikke tenk mer, bare gjør det. 

Skrevet

Dette skal du fortelle venninnen din. Det er ikke mer å tenke på, fortell alt og la henne ta avgjørelsen på hva som skjer videre. Og du forteller det selvfølgelig til din mann også. Denne ekle tosken har lagt opp til det og venninna di og du fortjener bedre enn dette. Det han gjorde er langt over grensen og må tas tak i. Ikke tenk mer, bare gjør det. 

Jeg er enig i dette!

En annen ting du bør tenke på, Hi, det er at denne mannen nå føler seg avvist av deg, og da kan han på pur j...skap finne på å si til din venninne og/eller mann at det er du som har lagt deg etter ham. Og om du da ikke har bevis på det så risikerer du å få problemer.

Du skriver at dette ville vært den berømte dråpen for venninnen din. Det viser at forholdet har så mange andre problemer at det ikke er mye som holder dem sammen.

Er du en god venninne så forteller du til henne hva som skjedde.

For din egen del bør du også fortelle din mann hva som skjedde slik at du ikke plutselig står i en situasjon hvor den andre mannen sier til din mann at du har lagt seg etter ham.

Anonymous poster hash: d9797...c6a

Skrevet

Klart du må fortelle dette til venninnen din! Hva slags venninne er du hvis ikke du gjør det? Det er ikke ditt ansvar å holde dem sammen for barnas skyld. Gi henne muligheten til å velge om hun vil komme seg vekk fra ham eller ikke. Hadde dett vært min mann og min venninne, hadde sviket føles dobbelt så stort om jeg fant ut etterpå at venninnen min holdt noe sånt fra meg.

Anonymous poster hash: 805a5...b71
Skrevet

Synes du bør fortelle det til venninnen din OG mannen din av følgende grunner:

* Det at mannen til venninna ikke en gang har sperrer mot å prøve seg på overgrep i ditt eget hjem, betyr at selv om du har avvist ham, er det sannsynlig at han gjør det mot andre damer

* Som anonym over sa, han kan nå føle seg forsmådd og vri det slik at DU prøvde deg på ham, da får du problemer

* Hvis det er ei venninne, bør hun vite hvordan hennes mann holder på slik at hun kan ta standpunkt til hvorvidt hun ønsker å være sammen med en slik mann eller ikke. Hvis hun får vite i ettertid at du visste og ikke sa noe, vil det sannsynligvis bety slutten på deres vennskap

* Når du ikke føler deg trygg i ditt eget hjem, blir du jo nødt til å invitere henne uten mannen på besøk fra nå av, og må jo ha en grunn til hvorfor du aldri drar til henne og hvorfor hennes mann ikke kan komme til dere.

Skrevet

Synes du bør fortelle det til venninnen din OG mannen din av følgende grunner:

* Det at mannen til venninna ikke en gang har sperrer mot å prøve seg på overgrep i ditt eget hjem, betyr at selv om du har avvist ham, er det sannsynlig at han gjør det mot andre damer

* Som anonym over sa, han kan nå føle seg forsmådd og vri det slik at DU prøvde deg på ham, da får du problemer

* Hvis det er ei venninne, bør hun vite hvordan hennes mann holder på slik at hun kan ta standpunkt til hvorvidt hun ønsker å være sammen med en slik mann eller ikke. Hvis hun får vite i ettertid at du visste og ikke sa noe, vil det sannsynligvis bety slutten på deres vennskap

* Når du ikke føler deg trygg i ditt eget hjem, blir du jo nødt til å invitere henne uten mannen på besøk fra nå av, og må jo ha en grunn til hvorfor du aldri drar til henne og hvorfor hennes mann ikke kan komme til dere.

Alt hun sa.

Anonymous poster hash: 3c818...6d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...