Gå til innhold

overvektsoperasjon og sykemeldt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal opereres 9.nov og har da en uke igjen på jobb. Nå herjer det influensa og spysyke blant elevene mine og jeg er livredd for å bli smittet. Vurderer å ta ut egenmelding neste uke (ia bedrift) for å ikke risikerer at operasjon går i vasken. Er jeg for hysterisk?

 

Anonymous poster hash: c8791...26a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er på kanten (og egentlig over), men skjønner deg.

 

Anonymous poster hash: 5441b...b89

Skrevet

Jeg ee egentlig enig med deg. Ville aldri ha gjort det hvis det ikke var krise hvis jeg måtte avlyse. Er midt i 900 kalorier kuren min og det frister lite å starte prosessen på nytt

 

Anonymous poster hash: c8791...26a

Skrevet

Jeg syns ikke det er greit. Tenk om alle skulle tatt seg en dag fordi de skulle noe viktig i helga. Hadde blitt mye fravær.

 

Anonymous poster hash: 5eb97...53b

Skrevet

Er jo litt forskjell på noe i helgen og en livsendrende operasjon da.

 

Anonymous poster hash: c8791...26a

Skrevet

Nei, jeg syns godt du kan gjøre det. Så kjedelig hvis operasjonen må utsettes.

 

Anonymous poster hash: 277be...9b9

Skrevet

Du er ikke syk og vil da svindle arbeidsgiver. Om du er så redd for sykdom og evt. utsettelse kunne du tatt permisjon uten lønn. En ting er fri, men å lure arbeidsgiver til å betale for det er ikke bare ufint, men ulovlig.

 

Anonymous poster hash: 42aa6...b74

Skrevet

Har influensaen kommet allerede?

 

Enig med siste taler - ulønnet permisjon. 

 

Ellers, forebygg. Anti-bac og ellers god hygiene. 

 

 



Anonymous poster hash: 0ee98...c95
Skrevet

Du er ikke syk og kan derfor selvsagt ikke ta egenmelding. Er det rart vi ikke vil greie å opprettholde velferdsgodene våre her i landet?

Skrevet

Er jo litt forskjell på noe i helgen og en livsendrende operasjon da.

 

Anonymous poster hash: c8791...26a

Går an å endre ting i livet sitt uten å operere.

 

Du er ikke syk, å bruke egenmelding er svindel. Ønsker du fri kan du vel søke om ulønnet perm?

 

Anonymous poster hash: 5eb97...53b

Skrevet

Jeg kjenner ikke til mulighet for forebyggende egenmelding, men hør med sjefen om ulønnet permisjon.

 

Anonymous poster hash: dbae2...65c

Skrevet

Ikke egenmelding men perm uten lønn forklar din arb.giver så får du det kanskje.

Skrevet

Egenmelding er ikke greit. Overhode ikke .

Permisjon uten lønn, evt ferie er ok om arbeidsgiver godkjenner.  

Skrevet

Du kan eventuelt spørre arbeidsgiverver om det kan ordnes slik at du går permisjon uten lønn den uka, men egenmelding er langt fragment i en slik situasjon. Skulle du være så uheldig å bli syk skjer det ikke noe verre enn at operasjonen må utsettes.

 

Anonymous poster hash: 06388...208

Skrevet

Hva med å bare gi blanke i hele operasjonen og fortsette 900-kaloriersperioden i noen ekstra måneder i stedet?!

Vinn-vinn!

 

Anonymous poster hash: f0f13...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...