Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Skal opereres 9.nov og har da en uke igjen på jobb. Nå herjer det influensa og spysyke blant elevene mine og jeg er livredd for å bli smittet. Vurderer å ta ut egenmelding neste uke (ia bedrift) for å ikke risikerer at operasjon går i vasken. Er jeg for hysterisk? Anonymous poster hash: c8791...26a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Det er på kanten (og egentlig over), men skjønner deg. Anonymous poster hash: 5441b...b89
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg ee egentlig enig med deg. Ville aldri ha gjort det hvis det ikke var krise hvis jeg måtte avlyse. Er midt i 900 kalorier kuren min og det frister lite å starte prosessen på nytt Anonymous poster hash: c8791...26a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg syns ikke det er greit. Tenk om alle skulle tatt seg en dag fordi de skulle noe viktig i helga. Hadde blitt mye fravær. Anonymous poster hash: 5eb97...53b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Er jo litt forskjell på noe i helgen og en livsendrende operasjon da. Anonymous poster hash: c8791...26a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Nei, jeg syns godt du kan gjøre det. Så kjedelig hvis operasjonen må utsettes. Anonymous poster hash: 277be...9b9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 Du er ikke syk og vil da svindle arbeidsgiver. Om du er så redd for sykdom og evt. utsettelse kunne du tatt permisjon uten lønn. En ting er fri, men å lure arbeidsgiver til å betale for det er ikke bare ufint, men ulovlig. Anonymous poster hash: 42aa6...b74
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Har influensaen kommet allerede? Enig med siste taler - ulønnet permisjon. Ellers, forebygg. Anti-bac og ellers god hygiene. Anonymous poster hash: 0ee98...c95
overlord Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 Du er ikke syk og kan derfor selvsagt ikke ta egenmelding. Er det rart vi ikke vil greie å opprettholde velferdsgodene våre her i landet?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 Er jo litt forskjell på noe i helgen og en livsendrende operasjon da. Anonymous poster hash: c8791...26a Går an å endre ting i livet sitt uten å operere. Du er ikke syk, å bruke egenmelding er svindel. Ønsker du fri kan du vel søke om ulønnet perm? Anonymous poster hash: 5eb97...53b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg kjenner ikke til mulighet for forebyggende egenmelding, men hør med sjefen om ulønnet permisjon. Anonymous poster hash: dbae2...65c
Mamma_til_2 Skrevet 30. oktober 2016 #12 Skrevet 30. oktober 2016 Ikke egenmelding men perm uten lønn forklar din arb.giver så får du det kanskje.
Serepta Skrevet 30. oktober 2016 #13 Skrevet 30. oktober 2016 Egenmelding er ikke greit. Overhode ikke . Permisjon uten lønn, evt ferie er ok om arbeidsgiver godkjenner.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #14 Skrevet 30. oktober 2016 Du kan eventuelt spørre arbeidsgiverver om det kan ordnes slik at du går permisjon uten lønn den uka, men egenmelding er langt fragment i en slik situasjon. Skulle du være så uheldig å bli syk skjer det ikke noe verre enn at operasjonen må utsettes. Anonymous poster hash: 06388...208
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #15 Skrevet 30. oktober 2016 Hva med å bare gi blanke i hele operasjonen og fortsette 900-kaloriersperioden i noen ekstra måneder i stedet?! Vinn-vinn! Anonymous poster hash: f0f13...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå