Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Sønnen vår som nettopp har blitt 3 år ble født med dette på hele det ene benet. Fra tærne og opp til rumpa, det var ganske lilla men det er svakere nå. 3 barneleger så på han når han var nyfødt pga dette. Har skjønt det sånn at det er sjeldent. Noen andre som har et barn med dette? Bare nysgjerrig Google om du ikke vet hva det er og se på bilder. Anonymous poster hash: 6bdfe...152
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 Det var et googlesøk jeg kunne klart meg uten... Anonymous poster hash: 1bf3b...adb
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Det var et googlesøk jeg kunne klart meg uten... Anonymous poster hash: 1bf3b...adb Det er jo bare fødsselsmerker av utseende. Du tåler lite Anonymous poster hash: 6bdfe...152
MarshOfDecay Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 Det var et googlesøk jeg kunne klart meg uten... Anonymous poster hash: 1bf3b...adb I alle dager? Synes du dette er ille? Må nesten le litt. Du må være fryktelig sart!
MarshOfDecay Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Og til HI: Jeg har noe sånt selv, men det er nesten ikke synlig nå som jeg er voksen. Men tror aldri at det har vært undersøkt engang. Visste ikke hva det het før nå
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Sønnen vår som nettopp har blitt 3 år ble født med dette på hele det ene benet. Fra tærne og opp til rumpa, det var ganske lilla men det er svakere nå. 3 barneleger så på han når han var nyfødt pga dette. Har skjønt det sånn at det er sjeldent. Noen andre som har et barn med dette? Bare nysgjerrig Google om du ikke vet hva det er og se på bilder. Anonymous poster hash: 6bdfe...152 Jeg har ikke hørt om det før, men googlet litt nå. Jeg synes ikke det er ille i det hele tatt. Sønnen din er jo heldig som har det på underkroppen, da vises det ikke så mye i hverdagen (hvis han skulle bry seg noe om det). Jeg har fått en hudsykdom som gir store flekker i bindevevet i huden, men jeg gidder ikke bry meg om det. Det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til med det. Om jeg skal gå rundt og føle noe ubehagelig ved det så får jeg mange ulykkelige år fremfor meg, så det gidder jeg ikke. Er singel også, men har ingen problemer med å skulle møte en ny mann heller, eller sole meg i bikini. Jeg må le litt av de som har erfart så lite at de ikke takler slike syn Anonymous poster hash: 79138...486
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 Takk for svar Jeg ble ikke fornærmet av personen som mente at bildene ikke var noe å se på. Og jeg er ikke bekymret for sønnen min sin fremtid pga dette, bare lurte på om andre har dette eller barn med dette. Siden det er sjeldent Ingen andre i familien har det og forskerne er usikre på om det er arvelig har jeg lest. Anonymous poster hash: 6bdfe...152
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har selv et fødselsmerke i nakken men bryr meg ikke. Så klart lett å skjule det med håret men jeg setter gjerne opp håret. Storkebitt heter det jeg har. HI Anonymous poster hash: 6bdfe...152
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 Dette har jeg aldri sett eller hørt om takk for at du lærte meg noe nytt. Og tenker at så lenge det ikke er plagsomme sår så er det ikke så ille. Anonymous poster hash: aee06...9bd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 Dette har jeg aldri sett eller hørt om takk for at du lærte meg noe nytt. Og tenker at så lenge det ikke er plagsomme sår så er det ikke så ille. Anonymous poster hash: aee06...9bd Bare hyggelig, jeg hadde heller aldri hørt om det før Skal være ufarlig men leste at det kan i noen tilfeller gi problemer med utviklingen hos babyer og litt andre plager. Siden denne lidelsen har med blodårene å gjøre. Men det skjer ikke med flertallet og sønnen min har utviklet seg normalt Anonymous poster hash: 6bdfe...152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå