Gå til innhold

Penis ikke stiv gjennom hele akten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varierer mellom å være helt stiv og mer halvslapp. Er stiv når den blir direkte stimulert, men slappere ellers, feks når han slikker meg (noe han sier han tenner veldig på). Er dette vanlig? Må liksom få den opp igjen flere ganger i løpet av ei økt, men det går fort, særlig når jeg bruker munnen.

Anonymous poster hash: d111f...e6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min har det likt. Han forklarer det som at det mentale fokuset må være der for å få og beholde ereksjonen. Han kan fint være kåt og nyte å gi meg oralsex f eks, men penisen hans blir slappere og må bli stiv igjen med berøring før vi kan fortsette med noe annet. Tar det ikke så tungt, tenker han bare er sånn. Det verste man kan gjøre er jo å gi han dårlig samvittighet for det.

Anonymous poster hash: 9e643...f22

Skrevet

Det er så turn off 😏😐

Anonymous poster hash: 379bb...ea7

Skrevet

Syns bare det er rart når han sier at det ikke er noe som gjør han så kåt som å slikke meg, men samtidig ikke blir hard når han gjør det? Har det noe med alder å gjøre? Han er 42. Har ikke hatt sex med noen over 36 tidligere.

Hi

Skrevet

Syns bare det er rart når han sier at det ikke er noe som gjør han så kåt som å slikke meg, men samtidig ikke blir hard når han gjør det? Har det noe med alder å gjøre? Han er 42. Har ikke hatt sex med noen over 36 tidligere.

Hi

Nei. Tviler på det med alder

42 er da ikke mye

Anonymous poster hash: 379bb...ea7

Skrevet

Min er akkurat lik. Han klarer ikke å beholde ereksjonen uten fysisk stimuli.

Anonymous poster hash: d20ab...2a9
Skrevet

Min er akkurat lik. Han klarer ikke å beholde ereksjonen uten fysisk stimuli.

Syns du det er dumt? Min blir stiv igjen ganske kjapt ved stimuli, men jeg er vant med peniser som er helt stive gjennom hele akten og kan ikke hjelpe for at jeg føler meg mindre "attraktiv" når dette skjer. Selv om det sikkert ikke er sånn. Han har ikke kommentert det selv.

Hi

Skrevet

Flere som vil svare? Dette gjør meg litt usikket. 

Hi

Skrevet

Min mann sin har ikke det problemet i det hele tatt. Den er så stiv som over hodrt mulig gjennom hele økten.

Anonymous poster hash: 5dd85...b1f

Skrevet

Sånn er det med mannen min også. Han trenger rett og slett direkte berøring og stimuli av penis for å ha den stiv. Til gjengjeld trengs ikke akkurat mye berøring før den er stiv som en stokk igjen da ;)

Folk er jo forskjellig, og mannen min er 46 år. Han sier det alltid har vært sånn for han.

Men når den først er inne mister han ikke ereksjonen om det ikke skjer noe spesielt. Eventuelt om han er veldig trøtt. -Men sa får som regel ikke opp den til å begynne med heller.

Mannfolk er da forskjellig, og at ikke alle greier å ha flagget heist i toppen i timesvis er da vel ikke så veldig rart?

Anonymous poster hash: c93ef...5be

Skrevet

Har vært borti en fyr som var sånn ja. Litt kjedelig, men ikke noe jeg tok personlig.

Har vært borti mye forskjellig på mannefronten. Det du beskriver er ikke uvanlig. Alle menn er forskjellige.

Anonymous poster hash: ecf1c...0c5

Skrevet

Syns du det er dumt? Min blir stiv igjen ganske kjapt ved stimuli, men jeg er vant med peniser som er helt stive gjennom hele akten og kan ikke hjelpe for at jeg føler meg mindre "attraktiv" når dette skjer. Selv om det sikkert ikke er sånn. Han har ikke kommentert det selv.

Hi

Nei, det synes jeg ikke er dumt. Det er jo ikke akkurat slik at jeg er kjempetent gjennom hele samleiet hvis ikke jeg blir tatt på heller. Vi har vært sammen lenge, 22 år. Det har vært slik alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...