Gå til innhold

Holder på å klikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sex med kjæresten min for første gang i kveld og han sover over. En av de beste jeg har hatt sex med men en av de verste jeg har sovet med.

Jeg har vært helt utslitt for tida og hadde sett frem til en deilig kveld med han. Har enda ikke fått sovet og holder på å klikke. Jeg sier ifra at jeg trenger mitt space i senga for å sove men han skal ligge å plukke på meg hele tiden bortsett fra litt når han sover. Rett før jeg ber han dra hjem men han har hatt noen pils.

Jeg får sønnen min tilbake imorgen kl 10 og jeg er så sliten nå.

Anonymous poster hash: b7da0...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg på sofaen.

Anonymous poster hash: fb6a0...909

Skrevet

Du høres jammen meg ut som en solstråle gitt. Første gangen dere har sex og du gir beskjed om at du trenger "space" i senga...

Tror du skal være glad han i det hele tatt fortsatt er der.

Anonymous poster hash: 1d401...79a

Skrevet

Du høres jammen meg ut som en solstråle gitt. Første gangen dere har sex og du gir beskjed om at du trenger "space" i senga...

Haha ja jeg var faktisk det. Men alle trenger søvn og siden han ikke kunne ligge inntil meg uten å ta på meg hele tiden så holdt jeg på å klikke ja. Jeg er en som elsker sex men han er kåt konstant hele tiden så pupper og mus var kkke ifred et eneste sekund i flere timer. Tror du og hadde trengt litt space da.

Skrevet

Haha ja jeg var faktisk det. Men alle trenger søvn og siden han ikke kunne ligge inntil meg uten å ta på meg hele tiden så holdt jeg på å klikke ja. Jeg er en som elsker sex men han er kåt konstant hele tiden så pupper og mus var kkke ifred et eneste sekund i flere timer. Tror du og hadde trengt litt space da.

Sånn er min mann😉Han stryker og klemmer når vi sover, han elsker å kose på meg, og er han hard kan han putte den inn, også så og si i søvne😂Men det plager ikke meg, selv om jeg før han var helt avhengig av å få sove i fred😋Jeg syns det er koselig og deilig at jeg alltid kjenner han og at han "må" ta på meg og kjenne meg❤

Anonymous poster hash: 85e95...33e

Skrevet

Sånn er min mann😉Han stryker og klemmer når vi sover, han elsker å kose på meg, og er han hard kan han putte den inn, også så og si i søvne😂Men det plager ikke meg, selv om jeg før han var helt avhengig av å få sove i fred😋Jeg syns det er koselig og deilig at jeg alltid kjenner han og at han "må" ta på meg og kjenne meg❤

Anonymous poster hash: 85e95...33e

Jeg er ikke vant med det så vil ta litt tid før jeg klarer å venne meg til det.

Skrevet

Det er første gang dere har sex og du vil være i fred? Da jeg og samboer ble sammen og hadde sex for første gang sov jeg ikke et minutt den helga på natten. Sneik til meg et par timer på ettermiddagen 😁 var tøft å få igjen lillefrøkna fra samvær men jeg var i en lykkerus.Ble ikke mye søvn de helgene han sov hos meg for å si det sånn.

Dette er snart 10 år siden og ser tilbake på den tiden som en veldig sprek start på forholdet 😄

Anonymous poster hash: 3fd01...967

Skrevet

Det er første gang dere har sex og du vil være i fred? Da jeg og samboer ble sammen og hadde sex for første gang sov jeg ikke et minutt den helga på natten. Sneik til meg et par timer på ettermiddagen 😁 var tøft å få igjen lillefrøkna fra samvær men jeg var i en lykkerus.Ble ikke mye søvn de helgene han sov hos meg for å si det sånn.

Dette er snart 10 år siden og ser tilbake på den tiden som en veldig sprek start på forholdet 😄

Anonymous poster hash: 3fd01...967

Ikke i fred hele tiden. Ville gjerne ligge i armene hans å få litt søvn.

Vet det høres litt kjipt ut. Men har vært så utrolig sliten og det visste han. Har nesten ikke sovet hele uka bare jobbet. Derfor hadde jeg litt lav tålmodighet. Vanligvis ville jeg hatt sex hele natta.

Gjest Antarctica
Skrevet

I alle dager... Merkelig konklusjon!

Skrevet

Legg deg tidlig ikveld. Om sexen var dritbra så synes jeg det er merkelig at du fokuserer på at du får for lite søvn. Heretter får du nok sikkert sovet alene...

Anonymous poster hash: 0176a...5da

Skrevet

Legg deg tidlig ikveld. Om sexen var dritbra så synes jeg det er merkelig at du fokuserer på at du får for lite søvn. Heretter får du nok sikkert sovet alene...

Skrevet

hvorfor så frekk?

Når man går med underskudd på søvn over lang tid da blir man litt urasjonell til tider. Og var ikke forberedt på å bli tatt på hele tiden (da snakker vi ikke om å bli bare bli holdt rundt) har aldri opplevd det. De aller fleste jeg har vært sammen med i livets løp har trengt litt søvn. Men han hadde det fint så han vil nok sove her mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...