Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #1 Skrevet 30. oktober 2016 Og han sier nei gang på gang. Så ber hun han om å finne en annen mann for rn natt. Er det jeg helt utafor eller spør hun han inndirekte? Anonymous poster hash: ac5a7...900
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Skrevet 30. oktober 2016 ? Anonymous poster hash: ac5a7...900
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #3 Skrevet 30. oktober 2016 Ingen som ser? Anonymous poster hash: ac5a7...900
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #4 Skrevet 30. oktober 2016 At hun egentlig spør han? Anonymous poster hash: ac5a7...900
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 Hun vil ha en mann. Du mener hun vil være i et forhold med denne mannen? Men han vil ikke. Hvis hun da ber ham finne henne en mann for en natt, kanskje hun vil ha ham bare for en natt, kanskje forsøker hun å trigge en spenning hos ham ved å være med en annen mann. Uansett bør ikke han gå til sengs med henne om hun er forelsket. Det blir det bare trøbbel av... Anonymous poster hash: e2aa4...2d1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Skrevet 30. oktober 2016 Han går ikke med henne. Men, jeg prøvde å forklare han dette. Menn er enkle. Anonymous poster hash: ac5a7...900
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2016 #7 Skrevet 30. oktober 2016 Han går ikke med henne. Men, jeg prøvde å forklare han dette. Menn er enkle. Anonymous poster hash: ac5a7...900 Hvis du forklarte like dårlig som i hi så forstår jeg godt hvorfor den aktuelle mannen ikke forsto, det har ingenting med at menn er enkle... Anonymous poster hash: a75e3...3be
soleia Skrevet 30. oktober 2016 #8 Skrevet 30. oktober 2016 Eg trur du bør forklare deg litt betre om du vil ha relevante svar her på forumet. Dette skjønte eg svært lite av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå