Gå til innhold

mensen allerede nå? 5 uker siden fødsel...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke blødd på ca 3 uker nå, blødde og minimalt etter fødselen, heldig der. Men i dag begynt faenskapen. Blør jo mer nå en etter fødsel, og det er mørkerødt så ligner mest på det. Ammer ikke, så er vel derfor kroppen er tilbake igjen. Var så tidlig med de 2 andre og.

Flere som har fått det så tidlig etter fødsel? Ser virkelig frem til at spiralen skal inn snart.

Anonymous poster hash: 0c25f...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå siste gangen kom faenskapen etter 5 uker ja :/ Selv om jeg ammet.  

Skrevet

Jeg fullammer, mensen var tilbake etter 3,5 uker :) Vært veldig ustabil, men har hatt mensen 3 ganger, jenta er 3 måneder :)

Skrevet

Det er noe jeg IKKE har savnet ihvertfall..hehe..

Hi

Skrevet

Så utrolig rart, jeg lurer på samme sak :P. Er 5 uker siden fødsel i morgen. Og jeg begynte helt plutselig å blø igjen i går, etter 14 dager uten blødning. Så det må vel være mens ? Jeg også fullammer. Så det er i så fall veldig irriterende :/

Anonymous poster hash: 7a313...e06

Skrevet

Eller kan det være skorpa der morkaka var som har løsner?

Hi

Skrevet

Det kan være både mens eller etterblødninger. Med førstemann så varte renselsen i 12 uker.  Da var den litt sånn av og på. 

Anonymous poster hash: 04c0a...f36
Skrevet

Har ihvertfall putta i en grønn tampong, for her bare renner det, og det orker jeg ikke. Sorry detaljene.

Hi

Skrevet

Jeg begynte å blø etter noen uker (husker ikke helt, 5-6-7??), og da blødde jeg i en mnd....

Kroppen som var litt i ulage, hormoner osv... iflg. legen.

Anonymous poster hash: 09651...d45
Skrevet

Håper virkelig ikke at det blir 1 mnd...uff..

Hi

Skrevet

Kom som en klokke 4uker etter hver fødsel,var stabil med 4 ukers mellom rom mellom fødslene og ett pr etter andremann. Heldigvis så gikk den tilbake til normalen med å bli ujevn, så 2-3 mnd mellom hver gang er jeg på nå. Kjenner jeg gleder meg til overgangsalderen og den forsvinner.

Anonymous poster hash: 548ff...8a6

Skrevet

Fødte for 10 uker siden. Håper veldig jeg slipper noen uker til. Men merker at noe er å gang 😭

Anonymous poster hash: 30ceb...8aa

Skrevet

Noe forbanna dritt denne mensen. Håper den blir borte som sist når jeg hadde spiralen.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...