Gå til innhold

Blowjob - jeg greier det ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greier ikke å gi en blowjob, jeg syns det er så ekkelt. Brekker meg hvis jeg får den i munnen.

Syns det er ekkelt hvis en mann slikker meg og kysser meg etterpå også...

Noen råd for at jeg skal forandre hva jeg føler ang dette?

Anonymous poster hash: 53440...2f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da lar du være. Er ingen menneskerett å bli sugd. 

Anonymous poster hash: 100bd...d86
Gjest Antarctica
Skrevet

La det være. Der fins sikkert 1000 andre ting å gjøre som du liker bedre.

Skrevet

Jeg hadde en uheldig erfaring med den første jeg utførte bj på, og etter det gjorde jeg det konsekvent ikke. Med min eks, derimot, følte jeg at jeg kunne vurdere å forsøke. Det var noe han følte var viktig i sexlivet, men han respekterte at jeg ikke ville det. Vi snakket om det, og han sa at hvis jeg ville prøve så var det opp til meg, men han ville aldri tvinge meg eller mase på meg. Han ga meg tid til selv å bestemme meg for å ev. prøve. Og når jeg omsider til slutt fant ut at jeg kanskje skulle prøve, da var han tålmodigheten selv. Jeg endte faktisk med å like å gjøre det på ham, og endte med å tenne veldig på det.

Så fra å gå fra å brekke seg nesten ved tanken til å tenne på det - det er mulig. Men uansett, du skal aldri gjøre noe seksuelt du ikke takler! Det som fikk meg til å prøve med min eks var at jeg følte meg utrolig trygg på ham, han var veldig renslig av seg og luktet alltid godt, og han presset meg aldri til noe som helst. Han lot meg også utforske uten kommentarer slik at mine garantert klumsete forsøk til å begynne med heller aldri ble en negativ opplevelse for meg.

Nå har jeg vært singel tre år etter vi gjorde det slutt. Treffer jeg riktig mann så vil jeg tro at jeg også kommer til å utføre bj på ham. Men for meg er det veldig viktig at det er riktig mann, at han er veldig nøye med hygienen osv. Og om jeg ikke skulle ønske å gjøre det på en ny mann, vel, da gjør jeg det ikke.

Som de andre sier - det er ingen menneskerett å få utført bj av partneren, og du skal ikke gjøre noe seksuelt som du ikke takler!

For min del beriket det sexlivet mitt å oppdage at jeg kunne nyte det å utføre bj, men jeg tror det er få menn som kunne lokket frem den siden i meg. Jeg har vel hatt et par og 20 sexpartnere og altså bare min eks jeg har gjort det på og hatt nytelse av det selv.

Om du har så sterk brekningsrefleks at du ikke greier å ta penis i munnen, så er det jo likevel en del annet du kan gjøre som mannen sikkert vil sette pris på. Du kan gjøre en intimmassasje på ham, du kan ev. kysse/slikke penis uten å ta ham i munnen.

Blowjobs er ikke avgjørende for at to skal ha et godt sexliv, så greier du det ikke så ikke tving deg til det. Men vær åpen for at du kanskje en gang i fremtiden kan komme til å ønske å forsøke, og gjør du det ikke, er det ikke noe galt i det heller.

Viktig at du setter grenser for deg selv!

Anonymous poster hash: 642ce...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...