Gå til innhold

Smokk til baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobbet mye med å få babyen til å ta smokk, og han tok den litt en stund, men så plutselig ville han ikke. Til å begynne med holdt jeg smokken foran munnen hans og han tok den gjerne, men etter å ha hatt den litt i munnen begynte han å brekke seg. Han kunne fint sovne med smokken for så å våkne og brekke seg. Nå dytter han den bare ut med tungen eller tygger på den til den faller ut. Han er 3mnd. Virker som han vil ha den men ikke klarer å beholde den. Ville dere fortsatt å prøve? Eller bare innsett at han ikke tar smokk? Evt ville dere prøvd med flere ulike? Han bruker meg mye som smokk, noe som er kjempe koselig, men jeg har også en 3åring jeg må være tilstede for, så det hadde vært praktisk med smokk...

Anonymous poster hash: f06e1...71e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kastet nesten opp av vanlig MAM-smokk. Det merkelige er at han eeeelsker sånne sutter med lang tutt på. Prøv de 😊

Anonymous poster hash: e6ca0...2da

Skrevet

Vår eldste brukte smokk til ca 3-4mnd, da var det helt stopp. Prøvde flere typer men han ville ikke ha. Brukte meg som smokk i 10 mnd 😂😶

Nr 2 er tre mnd nå og først nå har hun begynt å like den ordentlig. Bruker mam. Vi har øvd mye de første to mnd 🙈 Det som funka best her var å holde henne til øret samtidig som hun fikk smokken når hun var småtrøtt. Eller å la henne holde i noe mens hun har den, f.eks bitering, gulpeklut, teppe etc. Nå tar hun den uten problem. Her er eldstemann bare to år, så hadde nok prøvd det meste for at hun skulle tatt smokk.

Med nr 1 prøvde vi en måneds tid etter han ikke ville ha mer, men interessen var lik 0 så da ga vi opp. Gjør det som føles rett for dere 😊

Skrevet

Prøv NUKsmokk også, de er litt flatere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...