Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Anonymous poster hash: b5c6b...0d3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Her kom ikke teksten min med ser jeg. har vanligvis en deltidsstilling. Men har jobbet en del ekstra etter at jeg ble gravid. Går nav utifra min vanlige stilling eller et gjennomsnitt av sisste måneder? Anonymous poster hash: b5c6b...0d3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Du får for ekstravakter også, så jobb så mye du orker. Jeg fikk for de beste tre mnd av de siste seks. Lver de tre beste lønnsslippene. Anonymous poster hash: 183b0...ea9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Men er det ikke det atb.giver opplyser de går it ifra? Anonymous poster hash: b5c6b...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå