Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 eller annenhver helg blir de. ett vin glass eller 2. av og til en flaske om vi er i festlig lag😊 samboer drikker sjelden. nå sitter jeg å koser meg med champagne. slapper slik av med vin  Anonymous poster hash: 4052f...d35
Marriet Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Nei. Jeg mener at årsaken til hvorfor man drikker som man gjør er avgjørende for om man er alkoholiker eller ei, samt om man er avhengig selvsagt. MÅ du drikke hver eller annen hver helg? Isåfall hvorfor?  https://sml.snl.no/alkoholisme Endret 29. oktober 2016 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 nei jeg må ikke. barna mine er med faren annenhver helg. så er de helgene jeg drikker. vi er somoftest på middag eller noe der de blir servert vin. og jeg liker vin. blir som sjokolade på en måte de er godt og jeg vil ha de. men jeg MÅ ikke ha de nei. klarer meg fint uten. de helgene barna er hjemme drikker jeg ikke og tenker ikke over at de hadde vert godt. drikker heller brus😊 hi  Anonymous poster hash: 4052f...d35
Marriet Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 nei jeg må ikke. barna mine er med faren annenhver helg. så er de helgene jeg drikker. vi er somoftest på middag eller noe der de blir servert vin. og jeg liker vin. blir som sjokolade på en måte de er godt og jeg vil ha de. men jeg MÅ ikke ha de nei. klarer meg fint uten. de helgene barna er hjemme drikker jeg ikke og tenker ikke over at de hadde vert godt. drikker heller brus😊 hi  Anonymous poster hash: 4052f...d35  Da er min påstand at du har et helt greit og sunt forhold til alkohol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå