Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg gjorde det slutt med sambo forrige uke, pga flere grunner .. dessverre har vi prøvd en stund til å bli gravid og fant ut for noen dager siden så sier han nå han ikke vil jeg skal beholde.. Helt knust og vet ikke hva jeg skal gjøre .. Anonymous poster hash: 1b49d...047
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Du må gjøre det du føler er riktig. Han kan si hva han vil, men ikke så mye mer enn det nå som du alt er gravid. Du kan ringe Amathea. Lykke til Anonymous poster hash: c76bb...562
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Du skal uansett DRITE i hva eksen sier. Her må du tenke på deg selv og din kropp. Kommer det til å bli tungt å samarbeide? Mulighet for hjelp i ekssvigerfamilie? (Tenker besteforeldre.) (Har tatt abort selv, absolutt ingen motstander) Anonymous poster hash: f6d95...c6c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg vet heller ikke hva du skal gjøre. Men jeg vet at det ikke er noen dans på roser for hverken barn eller foreldre å fødes til konflikt. Og hvis det er flere grunner, som du sier, til at det er slutt kan jeg ikke forstå hvorfor du har prøvd å bli gravid.... Nå må du tenke på hva du klarer, og hva du har å tilby. Og også om din ex kan være pappa. Ikke end opp i en situasjon som kan skade et barn, et barn som må ha samvær med en far som ikke er bra. Anonymous poster hash: a9435...cbc
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Er så sur på han, først trodde han jeg løy for å prøve å få han tilbake igjen Anonymous poster hash: 1b49d...047
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Det er ditt valg, siden barnet vokser i din kropp og han villig var med på ubeskyttet sex kan han ikke tvinge deg til noe som helst. Men du må jo tenke deg litt om du også, skal du beholde barnet må du faktisk samarbeide med denne mannen resten av ditt liv. Da blir dere foreldre til et felles barn som dere skal oppdra og følge opp. Anonymous poster hash: 0b425...c8e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 Grunnen til at jeg gjorde det slutt var bl.a for at han er egoistisk... så nå viser jo det seg bare at jeg hadde rett Anonymous poster hash: 1b49d...047
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg gjorde det slutt med sambo forrige uke, pga flere grunner .. dessverre har vi prøvd en stund til å bli gravid og fant ut for noen dager siden så sier han nå han ikke vil jeg skal beholde.. Helt knust og vet ikke hva jeg skal gjøre .. Anonymous poster hash: 1b49d...047 Du gjør det som føles rett for deg enkelt og greit. Anonymous poster hash: 09713...1b7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #9 Skrevet 29. oktober 2016 Han har vært med på å forsøke å starte familie med deg over lengre tid og i det "øyeblikket" du blir gravid, avslutter du forholdet? Jeg skjønner st han er lei seg og frustrert, for du har seilt under falskt flagg her. Klart han har hatt ubeskyttet sex med deg. Han har faktisk ønsket å stifte familie. Det at du avslutter forholdet med ham når du da er gravid viser ikke at HAN er egoistisk! Om det derimot er han som har gjort det slutt er det "ditt valg". Er det du, så hadde jeg opplevd meg som fullstendig ført bak lyset. Det hadde jeg også tenkt som svigermor til deg her, så jeg ville forberedt meg på en noe kjølig mottakelse av nyhetene. Anonymous poster hash: 7cb0e...f96
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #10 Skrevet 29. oktober 2016 Han har vært med på å forsøke å starte familie med deg over lengre tid og i det "øyeblikket" du blir gravid, avslutter du forholdet? Jeg skjønner st han er lei seg og frustrert, for du har seilt under falskt flagg her. Klart han har hatt ubeskyttet sex med deg. Han har faktisk ønsket å stifte familie. Det at du avslutter forholdet med ham når du da er gravid viser ikke at HAN er egoistisk! Om det derimot er han som har gjort det slutt er det "ditt valg". Er det du, så hadde jeg opplevd meg som fullstendig ført bak lyset. Det hadde jeg også tenkt som svigermor til deg her, så jeg ville forberedt meg på en noe kjølig mottakelse av nyhetene. Anonymous poster hash: 7cb0e...f96 Leste du ikke innlegget? Hun gjorde det slutt før hun oppdaget svangerskapet. Om hun så er et utspekulert hespetre, det er hennes valg, og sånn må det være. Anonymous poster hash: c76bb...562
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #11 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg tenker at du må tenke deg om godt nå. Har du vurdert å gjøre det slutt med han før og over lengre tid eller var dette nye tanker som du plutselig forsto at var helt riktige? Vær klar over at hormonene fra graviditeten kan gjøre mye rart med deg, som f. eks. fører til at du mister følelsene for mannen (og så kommer de tilbake igjen høyst sannsynlig, når graviditeten er over og hormonene borte. Hvis ideen om brudd er nye tanker for deg etter befruktningen, ville jeg ha tatt høyde for at du ikke er deg selv og at beslutningene dine muligens kan være "gale". Anonymous poster hash: ec01f...016
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #12 Skrevet 29. oktober 2016 Ja jeg spurte om vi kunne ordne opp i det men han vil ikke Anonymous poster hash: 1b49d...047
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #13 Skrevet 29. oktober 2016 For en dust. Kos deg med babyen Han må betale bidrag Anonymous poster hash: 6fe4d...ed2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #14 Skrevet 29. oktober 2016 Leste du ikke innlegget? Hun gjorde det slutt før hun oppdaget svangerskapet. Om hun så er et utspekulert hespetre, det er hennes valg, og sånn må det være. Anonymous poster hash: c76bb...562 Jeg forsøker å belyse at fra hans ståsted bør han føle seg ført bal lyset og så klart ikke ønske å stifte familie med en som ikke ønsker han som partner. Det er helt rimelig st han ønsker abort og ingen grunn til å knuses av. Jeg har ingen formening om hva hun bør gjøre, det vet bare kvinnen selv. Situasjonen er likevel ikke sp enkel at man bare går til svigerfamilie og får trøst. Ikke sikkert de er så glade for dette samlivsbruddet på et slikt tidspunkt. Hvem som er hva og hvilke valg som tas kan bare den som skal ta valgene avgjøre. Jeg lurer egentlig litt på om du leste mitt tidligere innlegg... Anonymous poster hash: 7cb0e...f96
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #15 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg hadde tatt abort, rett og slett for at jeg Hadde ikke klart å sende et lite barn bort fra meg på samvær. Ja, det er faren, men jeg Liker ikke å være borte fra barna når de er små. Men det er meg. Annen hver jul, halve sommeren , annen hver helg +++ nei, jeg hadde ikke taklet det. Anonymous poster hash: fb19f...0fe
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #16 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg hadde tatt abort, rett og slett for at jeg Hadde ikke klart å sende et lite barn bort fra meg på samvær. Ja, det er faren, men jeg Liker ikke å være borte fra barna når de er små. Men det er meg. Annen hver jul, halve sommeren , annen hver helg +++ nei, jeg hadde ikke taklet det. Anonymous poster hash: fb19f...0fe Tro meg; når du har vært HELT alene med barnet fra starten av, da takker du ja til hvert eneste minutt du får avlastning. Anonymous poster hash: 2dff9...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå