Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 sønnen min å 6 år har begynt med tissealarm etter råd fra helsesøster. Problemet er at alarmen vekker hele huset mens han selv sover dypt å viser ingen antydning til å våkne selv om alarmen har gått i over 5 minutter. Hva gjør vi? Gir det litt mer tid eller slutte med den ettersom det ikke ser ut som den har noe virkning på sønnen min? Anonymous poster hash: 057d5...3f5
Sokkedyret Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Hva er tissealarm? Tror ikke jeg hadde giddet mer hvis han ikke våkner likevel...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Det er en alarm som skal vekke han når han må på do,men han våkner jo ikke av den uansett så etter to uhell i går så slo jeg den av. Anonymous poster hash: 057d5...3f5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Synes sånne alarmer er tullete. Brukte det selv da jeg var liten. Minirin nesespray ville jeg heller brukt. Anonymous poster hash: b9630...38c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Synes sånne alarmer er tullete. Brukte det selv da jeg var liten. Minirin nesespray ville jeg heller brukt. Anonymous poster hash: b9630...38c Den fåes på resept? Var som sagt helsesøster som anbefalte tissealarmen men dessverre har det hvertfall ikke noe virkning på sønnen min enda. Han sover så dypt at han våkner ikke av brannalarmen engang som er rett utenfor soveromsdøren hans. Den ene gangen hylte alarmen i minst 5 minutter å likevel våknet hans ikke. Anonymous poster hash: 057d5...3f5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Ta barnet med til kiropraktor. Min datter var "helbredet" etter tre behandlinger. Vi brukte tissealarmen samtidig... Minrin (tabletter) funket ikke. Anonymous poster hash: 5bd03...d52
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 Hvor lenge har dere prøvd? Vi prøvde to uker før vi ga opp pga samme problem. Har fått medisiner nå og det virker som det hjelper. Anonymous poster hash: 18d4c...301
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Den fåes på resept? Var som sagt helsesøster som anbefalte tissealarmen men dessverre har det hvertfall ikke noe virkning på sønnen min enda. Han sover så dypt at han våkner ikke av brannalarmen engang som er rett utenfor soveromsdøren hans. Den ene gangen hylte alarmen i minst 5 minutter å likevel våknet hans ikke. Anonymous poster hash: 057d5...3f5 Ja, den er reseptbelagt. Helsesøster her også anbefalte tissealarm. Men husker fra min barndom selv. Jeg våknet av alarmen, men da var jo senga allerede klissvåt. Så lite poeng synes jeg, annet enn at jeg slapp å sove timesvis i min egen urin da. Anonymous poster hash: b9630...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå