Gå til innhold

angstanfall av nyheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som har det? Jeg kan ikke sitte på jobben å se på nyheter, ikke høre på radio heller, det får jeg angstanfall av.. helt grusomt: ( Skulle ønske det bare kunne gå bort.. nå har det vært sånn i mange mange år..er veldig slitsomt. Går i terapi, men det blir ikke bedre. Har byttet terapaut også. Lurer på om jeg er alene om det her.: ( Hørt om mange andre som får det slik, men aldri av nyheter. Jeg blir helt rød i ansiktet og svetter. Lett for andre å si pust med magen og alt sånt.. det går ikke over. Hva gjør man med sånt? Det er veldig hemmende i hverdagen

Anonymous poster hash: 30502...8cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tips. Vil bare si at vi er i samme båt, og jeg har nettopp startet i terapi.

Er det spesielle innslag du reagerer på?

Jeg holder meg unna mesteparten av dagen, men det er også viktig for meg å være oppdatert på verden... Så da blir det vanskelig.

Leser ofte da, i stede for å høre/se på.

Anonymous poster hash: 0fb63...136

Skrevet

synes det er vanskelig å se og høre om barn som har det vondt. Klarer det bare ikke. Vil bort.

Aner ikke hvorfor jeg har det sånn..men er sånn at jeg får angstnfall iløpet av noen sekunder..blir HELT rød. det er så flaut.: (

Anonymous poster hash: 30502...8cc
Skrevet

Eksen slet med det samme, han fikk diagnosen katastrofeangst. Han fikk angstanfall av Utøya, bombing i London og flere store ting som har skjedd. Han fikk ikke til å sove, spise eller noe annet. Han fungerte ikke. Det har blitt bedre, men det er mye jobb og medisinering for å komme dit han er i dag.

Har ikke noen tips, ville bare fortelle at noen flere sliter med dette.

Anonymous poster hash: ef4bc...44c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...