Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Er overbevist om at min ikke kommer i den kategorien. Anonymous poster hash: 159de...911
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg må ha en mann med empati og god omsorgsevne, en mann som har respekt for andre mennesker. Han må velge familien sin, hver dag, stille opp, være tilstede. Han må ikke være redd for å snakke om følelser og ta tak i utfordringer før det ev. utvikler seg til problemer. Han er selvfølgelig ikke voldelig. Tar sin del av hjemmets oppgaver. Så er det mange andre sider man også kan ønske seg - intelligens og humor bør egentlig stå på må-listen. Nå er jeg singel, men velger å være det inntil jeg finner en god mann som også tenner meg og hvor begge er like interessert. Hvordan er mannen din, Hi? Anonymous poster hash: bb1be...1a0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Alt annet enn det du beskriver Hi Anonymous poster hash: 159de...911
Superdolly Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Det finnes ikke en fasit på hva som er en god mann. Det finnes mange ulike svar på det. Og jeg tror det er lettere å definere utfra hva han IKKE er. For meg så er han ikke en god mann hvis han: Slår, eller er voldelig på andre måter, eller mishandler henne. Bruker hersketeknikker, psyker ned kona eller mishandler henne psykisk. Er overdrevent sjalu. Nekter å gjøre sin del av jobben med hus og barn. Gjør økonomien vanskelig for kona. Ikke viser at han bryr seg om henne, f.eks. ved å nekte å snakke om ting, ikke ta hensyn hvis hun er syk. Det var dette jeg kom på i farten. Men forhold er forskjellige, kvinner ønsker seg forskjellige ting og alle må finne ut hva de godtar og ikke. Jeg har lest her inne om kvinner som synes det er rett og rimelig at alle utgifter deles 50/50, selv om det betyr at hun er nesten konstant blakk og han har god råd. Jeg hadde ikke godtatt det.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Ærlig, alltid. God lytter. Flink med penger (ikke nødvendigvis søkkrik, men fornuftig) Sterk og ganske tøff, ikke redd for noe (jeg trenger å føle meg fysisk trygg) Morsom og utadvendt (jeg er beskjeden, så trenger en som balanserer meg) Drikker sjeldent alkohol, og da med måte. Snill og fornuftig med barn. Anonymous poster hash: 5ebdd...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå