Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Å dra ut skuffer og skap og flasker og kjøkkenutstyr,hiver ut leker,klatrer på alt og stort sett gjør alt de IKKE får lov til?? Anonymous poster hash: 4ab54...c87
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Her kan fort 3 åringen finne på å klatre enda, men ikke sånn som ho gjorde frem til ho var 1, 5 år f.eks.. Anonymous poster hash: de1c5...33c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Rundt to år Takk,får begynne å telle mnd og dager! 😩😅 Anonymous poster hash: 4ab54...c87
Lessismore Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Min på 1,5 er i ferd med å slutte med det nå. Dra ut av skuffer og skap, mener jeg. Men så klatrer han på alt han ser da. Stoler, bord, TV-benk, fra sofaen opp i vinduskarmen osv.
Snøfnugget Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Toåringen her klatrer, men har slutta å tømme lekekasser på hodet osv. Inne i en periode nå hvor han synes det er stas å være flink å rydde 👌🏻😂 men anbefaler å sette skuffelås på ting dere ikke vil han skal dra utover. Vi gjorde det på kjøkkenet og har ikke angret. Der har han et par skuffer han får se på, resten låst. Han er derimot fæl til å løpe i sofaen, klatre på bordet osv. Men det blir bedre 😉
Snøfnugget Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 Roet seg veldig med det ved ca 1,5 da
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Min begynte aldri. Hadde en skuff hun fikk lov til å herje i. Det var ikke så lenge det var gøy. Anonymous poster hash: 40d17...6f7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #9 Skrevet 29. oktober 2016 Usikkert Da min var 1,5 år var han veldig interessert i kjøkkenskap og hengslene i dem, han åpnet og lukket, samme med skuffer. Fulgte med på de hengslene og jeg tror han undret seg litt på hvordan dette fungerte. Nå er han et år eldre, og åpner skuffer/skap, drar ut og spør hva alt heter ☺️ Mine tre andre har ikke vært sånn, men dro utover alt og da de var rundt året. Anonymous poster hash: efcbf...094
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #10 Skrevet 29. oktober 2016 Usikkert Da min var 1,5 år var han veldig interessert i kjøkkenskap og hengslene i dem, han åpnet og lukket, samme med skuffer. Fulgte med på de hengslene og jeg tror han undret seg litt på hvordan dette fungerte. Nå er han et år eldre, og åpner skuffer/skap, drar ut og spør hva alt heter ☺️ Mine tre andre har ikke vært sånn, men dro utover alt og da de var rundt året. Anonymous poster hash: efcbf...094 Klatrer gjør han ikke så ofte lenger, vertfall ikke inne. Anonymous poster hash: efcbf...094
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #11 Skrevet 29. oktober 2016 Vi har vært klare på hva han har fått lov til å gjøre fra dag en, så når han ble 1,5 år skjønte han selv når han gjorde noe galt. Hender at han prøver seg, men sier da bare nei også gir han seg. Men da har vi vært konsekvente fra dag 1 og ikke noe vingling på at det er greit den ene dagen og ikke neste. Anonymous poster hash: 6688c...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå