Gå til innhold

Dere som har litt reisevei mellom deg og far til barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir 45 min med bil mellom oss og far, hvordan løser dere andre det? Åssen samværsavtale har dere og hvordan ser hverdagen ut?

Anonymous poster hash: faa48...af5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna hentes og leveres på skolen. Far henter torsdag, når det er hans helg, leverer de der igjen på mandag. (Kjører de til og fra skolen på fredag på sine helger seff)

Anonymous poster hash: 2c5a5...b0c

Skrevet

Barna hentes og leveres på skolen. Far henter torsdag, når det er hans helg, leverer de der igjen på mandag. (Kjører de til og fra skolen på fredag på sine helger seff)

Anonymous poster hash: 2c5a5...b0c

Har barna noe nettverk der far bor da? Venner/familie? Hvordan føler barna det at foreldrene bor så langt unna hverandre?

Kjenner dette gnager litt i meg.. "/

Anonymous poster hash: faa48...af5

Skrevet

Far henter sønnen i barnehagen på fredag og leverer han hos meg igjen søndag kveld.

Far har barnet annenhver helg.

Skrevet

Jeg syns ikke 45 minutter er noe særlig langt jeg,men vi er jo alle forskjellige.

Anonymous poster hash: e90ff...282

Skrevet

Jeg kjører barna til far fredag ettermiddag, han leverer søndag kveld. Han bor ca 30-40 min unna. Nå vil han kanskje flytte 1,5 time unna. Da tenker jeg at barna må lære å ta buss eller tog alene.

Anonymous poster hash: 5c61f...a34

Skrevet

Jeg kjører barna til far fredag ettermiddag, han leverer søndag kveld. Han bor ca 30-40 min unna. Nå vil han kanskje flytte 1,5 time unna. Da tenker jeg at barna må lære å ta buss eller tog alene.

Hvor gamle er de?

Anonymous poster hash: db4cb...c77

Skrevet

Hvor gamle er de?

Anonymous poster hash: db4cb...c77

10 og 13 år så de er store nok til å klare det.

Skrevet

Ca 2t reisevei. Far henter på skolen annenhver fredag og har barnet den helgen, jeg henter søndagen. Han har barnet alle skoleferier, bortsettfra 3uker i sommerferien. Barnet har litt nettverk hos faren, men mest her naturlig nok.

Anonymous poster hash: d61c9...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...