Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 2 åringen er skikkelig pappadalt. Jeg synes det er fint at de har et bra forhold, men jeg må innrømme at jeg er skikkelig lei meg. Jeg og far har ikke verdens beste forhold, så derfor tar jeg det ekstra tungt når barnet heller vil være med far enn med meg. " ikke sammen med mamma" " gå bort mamma" er ting jeg ofte hører og det gjør så forferdelig vondt. Jeg prøver å aktivisere og finne på ting, men det er såklart mye mer gøy å være med faren å se på telefon eller ipad. Anonymous poster hash: d28ad...38e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Her går det i faser. Toåringen hadde en voldsom pappa periode i sommer. Nå har hun mamma periode. Anonymous poster hash: 0e8f8...8ca
Mamma_til_2 Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Det går i perioder/ faser ikke legg for mye i det.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Her har jeg vært hjemme med begge guttene til de var to år, og virkelig brukt myyye tid på dem begge. Alltid jobbet 80% etter jeg startet jobb etter permisjon. De er nå 10 og 3 år. Uansett hva jeg gjør velger de alltid pappa først. Søker trøst hos han, vil helst leke med han, være med han osv. Når jeg er alene med de kommer de til meg med alt! Men hvis pappa er et alternativ tar de han. Det rare er at han på 10 og jeg har verdens beste kjemi! Den er vel bedre med pappa da(?). Anonymous poster hash: 52036...faa
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Her går det i perioder, men det er alltid meg de kommer til først hvis dem trenger trøst Guttene har alltid vært mammadalter, mens jentene er begge deler. Anonymous poster hash: d64b8...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå