Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Fatter ikke hva jeg skal tro nå. Mannen har hatt en periode på snart et år hvor han aldri har tatt initiativ til sex. Han var på jobbreise i forrige uke og etter det har han vært veldig merkelig. Plutselig vil han ha sex hele tiden, kommer med komplimenter og tilnærmelser hele tiden og er helt snudd på flisa. Jeg ble jo veldig glad og overrasket over forvandlingen, og tenkte ikke mer over dette. Så er han i dusjen en dag og det kommer en SMS på telefonen hans (har iPhone så ser meldingen uten å åpne). Jeg ser denne tilfeldigvis og ser at det står: håper alt er bra til tross for at ting ble som det ble. Skulle ønske... også så jeg ikke mer, for jeg åpnet ikke resten av meldingen. Denne var fra en kollega som jeg vet han jobber tett med. Hun er i et forhold og jeg har aldri tenkt på henne som en trussel. Men nå.. Vet ikke helt hva jeg skal tenke og om jeg evt skal ta dette opp eller avvente. Æsj, jeg som tenkte vi hadde det så fint nå endelig liksom 😔 Anonymous poster hash: ba11c...db9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg tror jeg hadde sagt at jeg så den meldingen og spørre ham rett ut om han var utro med kollegaen. Merkelig at han snur så totalt om etter ett år med fullstendig tørke og samtidig får en slik melding. Anonymous poster hash: 4dc4a...7d8
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Mine tanker er at noe har skjedd på jobb turen. Men har jo ingenting å henge det på. Ja må kanskje bare spørre hva det betydde.. Anonymous poster hash: ba11c...db9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Høres ut som om de har hatt seg, og at han har angret i ettertid og innsett at det er deg han elsker. Derav hans nyforelskelse i deg igjen. Anonymous poster hash: df60f...ba4
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg tolker det som om de har hatt er forhold over lengre tid. På denne jobbturen gjorde hun det slutt med han. Ikke spør mannen din om hva denne meldingen var for noe, be om å få se den!! Ellers kan han komme seg unna.... Tror dessverre han har vært utro ja... Anonymous poster hash: 47dff...49b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #6 Skrevet 28. oktober 2016 Utro eller ikke, jeg ville definitivt spurt om denne meldinga! Det er jo ikke ei vanlig melding å få fra en kollega akkurat.. "håper alt er bra til tross for at ting ble som det ble. Skulle ønske... " Meldingen tyder jo på at noe mer alvorlig enn dagligdagse ting har skjedd, og at kjæresten din ikke har det bra ("håper alt er bra"). Hva skulle ikke være bra, og hvorfor? Spør han om meldingen, og si at du bare lurte på innholdet siden det hørtes alvorlig ut...IKKE si at du mistenker han for utroskap! Si at du lurer veldig på om det har skjedd noe i forbindelse med jobb, og hvorfor kollegaen din sier at hun håper alt er bra. Og ikke tenk og analyser i flere uker før du spør, gjør det nå i kveld, helt avslappet og rolig mens dere sitter i sofaen. "Du, jeg så tilfeldigvis på skjermen da det kom inn en SMS, og jeg stusset litt over innholdet...Er det noe som har skjedd eller?" Blir han sur, stresset eller oppfører seg merkelig da, så har han nok noe å skjule.. Hvis han derimot svarer at "Jo, på jobb så skjedde dette...blablabla", så slå fra deg tanken om utroskap. Anonymous poster hash: b0f3e...7f1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #7 Skrevet 28. oktober 2016 Du bør definitivt ta det opp med ham. Om du ikke får snakket med ham så kommer du bare til å gå og lure, du vil ha dette i bakhodet hele tiden. Det virker for meg som om de har hatt et forhold som nå er avsluttet. Anonymous poster hash: 1d42a...58c
Høstduft Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg tror han har vært utro over lengre tid dessverre og dermed fått dekket sexbehovet sitt hos denne kollegaen. Hun dumpet han på denne turen og nå dekker han behovet sitt hos deg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #9 Skrevet 29. oktober 2016 Har du spurt han hva det gjaldt?? Anonymous poster hash: 0409f...1a9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #10 Skrevet 29. oktober 2016 Vært en jævlig dag. Forklarte det jeg hadde sett og spurte hva det gjaldt. Fikk en forklaring om at det var noe som hadde gått skeis med en av kundene på jobben. Spurte da pent om jeg ikke kunne få titte på tlf hans, men det tok han som at jeg ikke stolte på han og ble drit sur. Litt frem og tilbake her og jeg prøvde å forklare at det er vel ikke noe farlig å vise meg tlf sålenge det ikke er noe der jeg ikke bør skje, og det vil gjøre meg trygg på at han forteller sannheten. Fikk ikke se da heller gitt. Hadde med seg tlf overalt etter dette, tilogmed på do. Nå har han vel garantert slettet alt uansett. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem nå 😔 HI Anonymous poster hash: ba11c...db9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #11 Skrevet 29. oktober 2016 Oi da... Ikke noe godt tegn når han nekter deg å få se mobilen å at på til begynner å ta den med over alt.. Har ikke klart å stole på den mannen, dessverre. Anonymous poster hash: c0a8e...155
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #12 Skrevet 29. oktober 2016 Garantert vært utro...... Anonymous poster hash: ce1bc...924
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #13 Skrevet 29. oktober 2016 Lyser dessverre utroskap av dette, har ingen råd å komme med men ønsker deg det beste Anonymous poster hash: 88348...cac
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #14 Skrevet 29. oktober 2016 Vært en jævlig dag. Forklarte det jeg hadde sett og spurte hva det gjaldt. Fikk en forklaring om at det var noe som hadde gått skeis med en av kundene på jobben. Spurte da pent om jeg ikke kunne få titte på tlf hans, men det tok han som at jeg ikke stolte på han og ble drit sur. Litt frem og tilbake her og jeg prøvde å forklare at det er vel ikke noe farlig å vise meg tlf sålenge det ikke er noe der jeg ikke bør skje, og det vil gjøre meg trygg på at han forteller sannheten. Fikk ikke se da heller gitt. Hadde med seg tlf overalt etter dette, tilogmed på do. Nå har han vel garantert slettet alt uansett. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem nå HI Anonymous poster hash: ba11c...db9 Beklager, men da tror også jeg at han har vært utro. Om meldingen fra kollegaen var så ufarlig som han vil ha til, da hadde han forstått at det var viktigere å vise deg den meldingen enn å stå på sine prinsipper. Han kunne valgt å bevise for deg at han ikke har hatt noe på gang med kollegaen, istedenfor oppfører han seg som om han er utro. Med tanke på at han ikke har villet ha sex med deg på et år før dette så hadde jeg nok ikke greid å stole ett sekund på ham. Jeg tror jeg hadde sagt rett ut til ham at måten han velger å takle dette på mye trolig kan bli slutten på forholdet deres. Først nekter han - som jeg antar tidligere har hatt normal sexlyst - å ha sex med deg. Så er han på ny jobbreise med kollegaen, får en melding som tyder på at det er slutt mellom han og henne, og så skal han plutselig være superpartner for kona igjen. Når han da velger å ikke vise meldingen, da velger han å bekrefte at det er god grunn til mistanken din - for det ville vært kjempelett for ham å bevise at meldingene fra henne var ufarlige. Og så hadde jeg gitt ham en siste sjanse å legge frem meldingene fra kollegaen. Har han slettet alle meldingene fra kollegaen nå i ettertid bekrefter han egentlig bare utroskapen. Slik han har vært hadde jeg nok aldri fått tillit til ham igjen. Men hva andre mener er egentlig uvesentlig. Spørsmålet er hva du kan leve med. Kan du f.eks. leve med at han ev. har vært utro hvis det nå kan føre til at dere finner tilbake til hverandre? Er både du og han villige til å gjøre alt arbeidet som i så fall skal til for å bygge opp igjen tilliten i forholdet? Jeg kjenner to par hvor den ene var utro (mann i ene tilfellet og dama i det andre paret) hvor utroskapen endte med at de faktisk fikk et bedre forhold enn noengang etterpå. Men det var beintøff jobbing, masse vonde følelser som måtte jobbes gjennom før de fant tilbake til hverandre. Begge parene har holdt sammen i mange år nå etter utroskapen, og har fremdeles bedre forhold enn de hadde før utroskapen. Så det er mulig - men da må begge i forholdet være villige til å gå i dypet av følelser og jobbe seg gjennom alt og finne en ny plattform å bygge forholdet videre på. Klem til deg <3 Anonymous poster hash: 4dc4a...7d8
Gjest Antarctica Skrevet 29. oktober 2016 #15 Skrevet 29. oktober 2016 Det er vel bare å si at du skjønner at han ikke er til å stole på når han har så mange hemmeligheter? Du trenger ikke "bevis". Han oppfører seg jo uansett ikke som en kjærlig og hengiven ektemann. Dere har problemer som må løses, og det kan gjøres på to måter: 1) langsomt og motvillig med masse sabotasje og ødeleggende løgner fra hans side ELLER 2) noe raskere med to parter som samarbeider - og dermed med større sjanse for suksess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå