Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg har søkt en jobb på en tidligere arbeidsplass som jeg jobbet på for mange år siden. Jeg har en god attest fra eier. Søknaden skulle sendes til en person jeg ikke kjenner, skrev i søknaden at jeg hadde arbeidet der før Iom at de sikkert får inn mange hundre søknader ( mye arbeidsledighet her jeg bor), så tok jeg meg den frihet å sende en SMS til eieren, der jeg bare skrev kort at til info så har jeg søkt på den ledige stillingen, og håper han vil ta min søknad i betraktning. Mvh tidligere ansatt XXX XXXX. Jeg har ikke fått noe svar, og tenker nå at det kanskje var frekt, og at jeg ikke burde gjort det.., Tenkte det var ok å sende SMS, så kunne han svare når og om han vil... Hva mener dere? Burde jeg bare droppet SMS' en og håpt på at han hadde gjenkjent meg i søknadsbunken (har byttet etternavn). Anonymous poster hash: 6bb51...95e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Kjenner du eieren? Anonymous poster hash: 8649c...a29
Surogvanskelig Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Synes det var rart å sende den smsen. Du har vell på CVen at du har jobbet der før?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Ja, jeg kjenner gan. Var han som skrev attest til meg da jeg sluttet. Snakket med han senest i sommer. Sendte SMS, så han vet jeg har søkt, iom at det garantert er massevis av søkere + at jeg har byttet etternavn. Hilsen HI Anonymous poster hash: 6bb51...95e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 Synes det var smart jeg! Dersom han likte deg og synes du passer i stillingen, ber han nok ansvarlig se etter deg i bunken. Dersom ham ikke synes du passer, ville han uansett ikke latt deg "få" stillingen dersom ansvarlig foreslo deg. Anonymous poster hash: 97272...eae
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #6 Skrevet 28. oktober 2016 Takk, det var egentlig min tanke også. Litt skummelt uansett. HI Anonymous poster hash: 6bb51...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå