Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Har hatt samme frisøren i 2-3 år. Men de siste gangene har jeg ikke vært fornøyd, så nå tenker jeg å dumpe henne. Har dumpet frisører før bare ved å la forholdet fade ut, men denne gangen blir det muligens litt awkvard da jeg har lyst til å gå over til kollegaen hennes. Dere frisører, blir dere lei dere om kundene forsvinner?.. Eller prøver kollegaen..? Anonymous poster hash: fcd62...1d2
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Sånt er så vanskelig! Her er min venninne min frisør, men jeg er ikke fornøyd, klipper alltid feil og har ikke god fargeteknikk. Har gått siste året til en annen som jeg er så fornøyd med, men nå som hun er ferdig med mammaperm forventer hun at jeg skal komme tilbake. Men sist hun klippet meg ble det så ræva at jeg har lovet meg selv å "bryte". Noe som blir kleint😩 Anonymous poster hash: 43063...e2b
sug lut Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Det er da bare å bestille hos en annen, ser ikke skyggen av et problem.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg har "dumpet" frisører ved å avbestille timen, og ikke bestille ny. Men jeg prøver en annen frisørsalong neste gang. Må du gå til kollega i samme salong? Det blir fort ubehagelig... Til deg som "forventes" å komme til venninne etter mammaperm,- jeg ville bare sagt, når hun tar det opp, at "jeg er så fornøyd med den jeg går hos nå, jeg har lyst til å fortsette der". Ferdig med det... Anonymous poster hash: 025e7...571
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg har "dumpet" frisører ved å avbestille timen, og ikke bestille ny. Men jeg prøver en annen frisørsalong neste gang. Må du gå til kollega i samme salong? Det blir fort ubehagelig... Til deg som "forventes" å komme til venninne etter mammaperm,- jeg ville bare sagt, når hun tar det opp, at "jeg er så fornøyd med den jeg går hos nå, jeg har lyst til å fortsette der". Ferdig med det... Anonymous poster hash: 025e7...571
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #6 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg har "dumpet" frisører ved å avbestille timen, og ikke bestille ny. Men jeg prøver en annen frisørsalong neste gang. Må du gå til kollega i samme salong? Det blir fort ubehagelig... Til deg som "forventes" å komme til venninne etter mammaperm,- jeg ville bare sagt, når hun tar det opp, at "jeg er så fornøyd med den jeg går hos nå, jeg har lyst til å fortsette der". Ferdig med det... Anonymous poster hash: 025e7...571
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #7 Skrevet 28. oktober 2016 Du siste kan bare si at du liker deg godt som du er nå og ikke ønsker endre det. Det er en grunn til at man frarådes kjøpe bruktbil av venner/familie Hi. Må du si noe? Bare bestill hos hun andre og når du kommer på timen sier du bare (om du føler du må si noe); Hei, jeg måtte bare prøve noe nytt jeg! Gjør deg litt dum bare. Du skylder ingen noen forklaring! Anonymous poster hash: a6cf4...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå