Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Akkurat. Tante Rød er på besøk. Blør ekstremt mye denne gangen. Har måttet brukt nattbind i hele dag og byttet en gang hver time, Har nylig kommet tilbake i syklus etter å ha mistet. Er ekstremt slapp, føles nesten som jeg har feber, men har ikke det. I tillegg er jeg ekstremt sulten. Har spist tre store skiver brød til frokost. I tillegg lunch, en brødskive før middag, to store porsjoner middag+en Lion-sjokolade, en trekant av Toblerone og masse ostepop. Dette er MYE mer enn hva jeg spiser i løpet av en dag til vanlig. Faktisk så mye at mannen kommenterte det under middagen. Normalt? Anonymous poster hash: 1916c...f79
Mamma_til_2 Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Ja siden du blør mer enn vanlig og hormoner er på vei helt ut av kroppen så kan man få slike dager med ulvehunger.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Takk for svar. Har spist litt pasta nå. Vi får satse på at det går over i løpet av helgen 😂😂😂 Anonymous poster hash: 1916c...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå