Gå til innhold

Hvem i helv..ser på Beat for Beat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste bra med programmet må være Atle Pettersen.

Det er som å se på karaoke. Edru! uten muligheten til å plage andre senere med min falske versjon av en 90-talls balade.

Nå har jeg sett på det selv i dag. men høyst ufrivillig!

Anonymous poster hash: 56bfc...090

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er koselig, jeg..

Anonymous poster hash: 1b287...050
Skrevet

Hvem sier at man må være edru?

Anonymous poster hash: 6d3a1...8b4

Skrevet

Jeg slet med å takle han forrige programlederen, men har begynt å se litt på nå hvis det passer. Hører det mest i bakgrunnen.

Jeg er litt lei av alle de "kule" programmene og får mer og mer sansen for sakte-tv innimellom. Alt til sin tid.

Anonymous poster hash: 54ebf...b2b
Skrevet

Det var svært da, HI. De liker det vel?

Anonymous poster hash: 795a7...297

Skrevet

Hvem sier at man må være edru?

Eller at man ikke kan synge med selv?

Anonymous poster hash: 54ebf...b2b

Skrevet

Jeg kan lett se beat for beat en kveld og når de en sjelden gang har noe annet enn fossiler med i programmet så synger jeg med til min samboers store fortvilelse. Synes det er et kleint program, men hælledussan så koselig det kan være innimellom. 

Skrevet

Trodde ikke det gikk lengre jeg🙈Syntes det var så koselig før,brukte å synge med for full hals.gubben ble stadig forbauset over mange merkelig sanger jeg faktisk kan😂🙈

Skrevet

Det er bare juks

Jeg kjenner en som var i publikum, og alt er planlagt

Anonymous poster hash: 1601f...045
Skrevet

Det er bare juks

Og så da?

Skrevet

Og så da?

Det gjør programmet enda dummere.

"Ja, den kan jeg", så blir de liksom med og spiller.. Hmm.. åja.. er det den? 

JA, det er det for du øvde på den istad

Skrevet

Det er kanskje det verste programmet jeg vet. Alt er øvd inn på forhånd. Avtalt spill. 

Anonymous poster hash: 31473...87a
Skrevet

Jeg! Det er trivelig til tusan og mye musikk. Artistene slipper å late som om det betyr alt i livet å være med, de må bare spandere godt humør en eneste kveld.

Anonymous poster hash: 3d0a5...145

Skrevet

Jeg! Det er trivelig til tusan og mye musikk. Artistene slipper å late som om det betyr alt i livet å være med, de må bare spandere godt humør en eneste kveld.

Anonymous poster hash: 3d0a5...145

Helt enig :) jeg har alltid likt det programmet godt :)

Anonymous poster hash: c1d92...c47

Skrevet

Programmet suger, men Atle er digg!

Anonymous poster hash: b0beb...274
Skrevet

Da har de endret det. Jeg var publikum der for en del år siden og da var det ikke øvd inn osv. Da ble ting tatt på sparket. Jeg sluttet å se for noen år siden. Mamma ser på det da :P

Anonymous poster hash: 12796...56d

Skrevet

🙋

Anonymous poster hash: f0245...079

Skrevet

Eg!!! Likar å prøve å finn ut kva songar det er, og syns dei er blitt flinke til å ha med flinke folk som ikkje syng surt. Det var det ofte tidlegare. Kanskje det heng saman med at dei øver som nokon over her skreiv. Det gjer meg ingenting så lenge dei ikkje synge surt. (Men eg har alltid hatt litt gamal dame smak i underhaldning, elskar miss Marpel, Poirot og Midsummers Murder òg (mannen brukar nettbrett og hodetelefonar ein heil del, forstå det den som kan😂😂)

Skrevet

Det er bare juks

Anonymous poster hash: 1601f...045 [/quote

Jepp. Søsteren min kjenner en som har vært med som deltaker. Ikke rart de kan tekstene, liksom... Utrolig kleint program. Men noen må jo se på det, ellers hadde det jo ikke gått i år etter år etter år...

Anonymous poster hash: ce50e...955

Skrevet

Mine foreldre...

Anonymous poster hash: 80abb...bb9

Skrevet

Og jeg er en av dem som tenker at den såkalt "gullrekka" til NRK ikke er mye gull lenger. Jeg tenker at nå burde de snart prøve å finne på noen annet enn Beat for Beat, Nytt på Nytt og Skavlan. Så jeg skifter kanal hver fredag etter Dagsrevyen.

Skrevet

Sto på i går, men ser ikke på vanligvis. Jeg synes han Atle har altfor liten energi, ser ut som han kjeder seg

Anonymous poster hash: f4552...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...