Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Et kjapt flaskespørsmål til dere som er vant til å bruke det. Er det ok å koke vann, ha det på steriliserte flasker, la vannet stå i kjøleskapet, og varme opp vannet til passe temp i mikroen når det skal brukes? Litt lost her akkurat nå 😊 Anonymous poster hash: 3f006...9fb
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Ja, det er da helt ok. Anonymous poster hash: 47593...4d9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Takk, jeg har virkelig ikke peiling 😊 Anonymous poster hash: 3f006...9fb
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Ikke la vannet stå lenger enn 24 timer da. Bruker du ikke opp vannet så kok nytt og avkjøl hvis det har gått lenger enn 24 timer. Anonymous poster hash: 065f5...a58
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 Flaskene bør stå ute til vannet i de er blitt kaldt. Anonymous poster hash: 3bee6...ea6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #6 Skrevet 28. oktober 2016 Vi hadde bare kokt vann stående på benken eller ferdig kokt i vannkokeren vi. Hvis du ikke skal bruke vannkokeren er det vel bare å la vannet ligge igjen der etter det er kokt? Ser ikke for meg at det blir noe renere enn det. Anonymous poster hash: ba116...510
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #7 Skrevet 28. oktober 2016 Takk for gode svar, da er vi snart klare for natten 😊 Anonymous poster hash: 3f006...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå