GÃ¥ til innhold

OCD, angst, depresjon- enn kan bli frisk😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så ufattelig stolt over mannen min! Etter 13 år som ufør har han etter 1 år med behandling og hard jobbing fra oss begge blitt frisk og jobber 50% fast. Viste seg at han sto på feil diagnose og hadde blitt feilmedisinert i 10 år. Så i stedet for å ta sobril skulle han eksponere seg for det han var redd. Neste steg nå er 100% jobb uten uføretrygd.

Bare en liten oppmuntring til dere som plages med noe lignende😊

Anonymous poster hash: 8678d...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÃ¥ utrolig bra! :) Bra jobba av mannen din! :)

Ikke sikkert det er riktig å fokusere på det nå, men det kan være mulig han burde ta kontakt med Pasientombudet som kan sjekke om feildiagnostiseringen kanskje kvalifiserer til en erstatning. Det å leve med en feil diagnose og feilmedisinering i så mange år må ha vært veldig krevende for dere begge to.

Men det viktigste av alt er at han er blitt så frisk og fremdeles er i bedring og ikke minst at han også nå er i stand til å jobbe.

Flott at noen deler slike positive historier også - lykke til videre til både deg og mannen :)

Anonymous poster hash: c800f...6d6
Skrevet

Så flott!!!! Mannen din er sterk å utrolig flink!!! Ble veldig glad av dette innlegget!! Å faktisk veldig glad for han :)

Har levd med angst i mange år selv

Anonymous poster hash: 1ea52...f5b

Skrevet

Ja jeg har tenkt tanken men vet ikke om mannen min er helt der. Han hadde diagnosen da ble sammen og hadde tidligere en alvorlig psykisk diagnose som gjorde at han bl.a ble nektet livsforsikring...jeg er utrolig skuffa å sint på hans vegne. Uten tvil at denne diagnosen gjorde han ufør.

Men akkurat nå nyter vi livet som friske og med vanlige problemer😊

HI

Anonymous poster hash: 8678d...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...